تاریخ: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۹:۳۱
بازدید: ۲۴۲
کد خبر: ۵۰۸۳۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

افزایش سرمایه شرکت پتروشیمی از تجدید ارزیابی دارایی ها لغو شد

می متالز - شرکت پتروشیمی گران و حاضر در بازار پایه فرابورس از لغو برنامه افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها خبر داد.
افزایش سرمایه شرکت پتروشیمی از تجدید ارزیابی دارایی ها لغو شد

به گزارش می متالز، پتروشیمی‌ اصفهان‌ که با سرمایه 30 میلیاردی و قیمت 3491 تومانی هر سهم در بازار پایه ج فرابورس حضور دارد و از 13 مرداد به دلیل برگزاری مجمع سالانه نوبت دوم با توقف نماد روبرو است، درباره ارزیابی بخشی از دارایی های ثابت (زمین) توضیح داد.

براساس این گزارش، اکبر ترکان مدیرعامل "شصفها" با اشاره به افشای 13 مرداد اعلام کرد: بر اساس بررسی های صورت گرفته مطابق تبصره 2 ماده 6 دستورالعمل ثبت و عرضه عمومی اوراق بهادار مبنی بر عدم اظهار نظر گزارش حسابرسی شده آخرین صورت های مالی حسابرسی شده (سال مالی منتهی به 29 اسفند 97) در حال حاضر انجام افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها (زمین) مقدور و امکان پذیر نیست.

این شرکت که (در ترکیب سهامداری آن برداران ریخته گران و در حبس حضور دارند) پیش از این اعلام کرده بود: با توجه به وجود بستر قانونی جهت افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها و معافیت مالیات، اقدامات اولیه در خصوص انجام مکاتبه با کانون کارشناسان رسمی دادگستری اصفهان مبنی بر ارزیابی بخشی از دارائی های شرکت (زمین) در 13 مرداد 98 صورت پذیرفته اما قطعی نبوده و منوط به اخذ نظریه کارشناسان رسمی دادگستری، اخذ مجوز هیئت مدیره و سهامداران عمده و انجام مراحل قانونی و .. است

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده