تاریخ: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۳:۲۵
بازدید: ۱۴۵
کد خبر: ۵۰۸۴۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
مدیرعامل باشگاه گل گهر عنوان کرد؛

اتحاد عامل صعود فوتبال گل گهر به لیگ برتر

می متالز - مدیرعامل باشگاه فرهنگی ـ ورزشی گل گهر سیرجان گفت: چیزی که سال گذشته سبب موفقیت فوتبال گل گهر و صعود این تیم به لیگ برتر شد، اتحاد همه عوامل در سراسر استان بود.
اتحاد عامل صعود فوتبال گل گهر به لیگ برتر

به گزارش می متالز، محمد جواهری، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ـ ورزشی گل گهر سیرجان در مراسم افتتاحیه‌ی دوره دانش‌افزایی داوران فوتبال استان کرمان که با شرکت ۱۰۰ داور از سراسر استان به میزبانی سیرجان برگزار شد، با ابراز خرسندی از برگزاری این دوره به میزبانی سیرجان گفت: خوشحالیم از اینکه در جمع داوران مظلوم و زحمتش استان کرمان هستیم.

او ضمن خیرمقدم به ممبینی، رئیس کمیته فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران افزود: این روزها، روز‌های پرکاری برای ورزش کشور است، چرا که کمتر از یک هفته تا رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور باقی مانده، از فردا نیز رقابت‌های لیگ دسته اول شروع می‌شود، لذا با مشغله‌ی زیادی که وی داشتند دعوت استان کرمان را پذیرفتند و این جای تشکر و قدردانی دارد.

جواهری به قرایی، رئیس هیئت فوتبال استان کرمان خسته نباشید و خداقوت گفت و تصریح کرد: وی و تیمش با برنامه‌های خوبی که در حوزه‌ی آموزش استان گذاشتند، نشان دادند امروز آموزش به عنوان یکی از رئوس برنامه‌ها و یکی از اولویت‌های اصلی قرایی و دوستانشان در هیئت فوتبال استان مطرح است.

او با ابراز خرسندی از وضعیت فعلی فوتبال استان کرمان، بیان داشت: امروز در هیئت فوتبال استان کرمان رقابت جای خود را به رفاقت داده و در واقع حضور قرایی و جهانشاهی در کنار هم یک نقطه‌ی قوت برای هیئت فوتبال استان کرمان شده است.

جواهری با تأکید بر اینکه باشگاه فرهنگی ـ ورزشی گل گهر همواره از برنامه‌های آموزشی استان حمایت خودش را اعلام کرده، گفت: ما همواره در کنار و به عنوان یار و یاور هیئت فوتبال استان و شهرستان کرمان هستیم، هر چند هرچه در حوزه آموزش انجام دهیم باز هم کم است.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ـ ورزشی گل گهر سیرجان ابراز امیدواری کرد: این نگاه عالی که در حوزه‌ی آموزش در سطح ورزش استان کرمان برقرار است، همچنان وجود داشته باشد و بحث آموزش در برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و درازمدت لحاظ شود.

جواهری افزود: امروز استان کرمان به یک شهر تمام فوتبالی تبدیل شده و این کار را برای قرایی و دوستانشان کمی سخت و پرمشغله کرده است که امیدواریم با تلاش‌های شبانه روزی دوستان موفقیت‌های تک تک تیم‌ها در لیگ‌های مختلف (چه در بخش آقایان و چه بانوان) به بار بنشیند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ـ ورزشی گل گهر سیرجان گفت: چیزی که سال گذشته سبب موفقیت فوتبال گل گهر و صعود این تیم به لیگ برتر شد، اتحاد همه عوامل در سراسر استان بود.

جواهری تصریح کرد: همه‌ی دوستان چه در باشگاه گل گهر، چه هیئت فوتبال شهرستان سیرجان، چه استان کرمان و چه اداره کل ورزش، همه و همه دست به دست هم دادند تا بتوانند پتانسیل ورزش استان کرمان را در کشور به اثبات برسانند.

وی ابراز امیدواری کرد: با این پتاسیل صنعتی خوب که در ورزش استان کرمان وجود دارد، با کمک هئیت‌های فوتبال و باشگاه‌ها بتوانیم تیم‌های دیگری را در کنار گل گهر در لیگ برتر داشته باشیم.

عناوین برگزیده