تاریخ: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۱:۱۵
بازدید: ۲۷۶
کد خبر: ۵۰۸۶۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تداوم مذاکره «حفاری» برای دکل نفتی

می متالز - در مجمع عادی سالانه حفاری شمال، علاوه بر دلایل فروش ساختمان اصلی شرکت، موضوع مذاکرات مدیران شرکت درباره بحث دکل الیما مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
تداوم مذاکره «حفاری» برای دکل نفتی

به گزارش می متالز، مسعود عیدی‌زاده در این جلسه به پرسش‌های سهامداران پاسخ داد و درخصوص فروش ساختمان اصلی شرکت گفت: دلیل فروش ساختمان حفاری شمال، خروج سنگین نقدینگی از شرکت بوده است. وی با اشاره به شرایط سخت تحریم‌ها و وجود مطالبات زیاد حفاری شمال از کارفرماها یادآور شد: در تلاش هستیم تا با مدیریت صحیح این دوره برای شرکت حفاری شمال پشت‌سر گذاشته شود.

وی تاکید کرد برای دکل الیما نیز مذاکراتی را پیش برده‌ایم که در صورت دستیابی به توافق مطلوب نتایج آن از سوی سایت کدال در اختیار سهامداران قرار خواهد گرفت.

 در این جلسه وحید باقری، مدیرعامل شرکت انرژی‌گستر سینا به نمایندگی از شرکت مالی و سرمایه‌گذاری پیشرو ایران؛ ریاست مجمع را برعهده داشت، همچنین محمد نوین به نمایندگی از بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به‌عنوان ناظر اول، حسین پناهیان به نمایندگی از صندوق بازنشستگی نیروهای مسلح به‌عنوان ناظر دوم و مسعود عیدی مدیرعامل شرکت حفاری شمال نیز به‌عنوان منشی مجمع در ترکیب هیات‌رئیسه مجمع حضور داشتند. در جریان تصمیمات مجمع سهامداران شرکت حفاری شمال، روزنامه «دنیای‌اقتصاد» به‌عنوان روزنامه رسمی انتخاب شد. در مجمع حفاری شمال تقسیم 3 تومان سود به ازای هر سهم تصویب شد.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده