تاریخ: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۲:۵۸
بازدید: ۱۶۲
کد خبر: ۵۰۹۳۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

"مادیران"۳۲۰ میلیارد تومانی می شود

می متالز - خروج شرکت های خارجی از ایران و ایجاد بازار مناسب برای تولیدات داخلی سبب شد میزان فروش مادیران نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کند.
"مادیران"۳۲۰ میلیارد تومانی می شود

به گزارش می متالز، بابک ثقفی مدیرعامل صنایع ماشین های اداری ایران با بیان این مطلب از دلایل افزایش فروش این شرکت در سال 97 نسبت به سال 96 خبر داد و گفت: با توجه پیش بینی هایی که از قبل داشتیم با افزایش میزان موجودی در انبارها، فروش در مادیران نسبت به سال گذشته رشد قابل توجه پیدا کرد.

1400 میلیارد تومان درآمد زایی

مدیرعامل صنایع ماشین های اداری ایران افزود :سال گذشته قیمت ها بسیار متغییر بودند در حالی که امسال به نسبت قیمت ها در بازار از ثبات بیشتری برخوردار هستند.  البته مادیران در سه ماهه اول سال جاری 300 میلیارد فروش داشت که این روند تا پایان سال ادامه  خواهد یافت. همچنین پیش بینی می کنیم تا پایان سال جاری حدود 1400 میلیارد تومان درآمد از محل فروش محصولات داشته باشیم.

لوازم خانگی مادیران درمرحله بهره برداری

ثقفی  با اشاره به اینکه در بازار تلویزیون نسبت به سال گذشته حدود 50 درصد افزایش میزان تولید داشتیم، بیان داشت: باید در نظر داشت که تا پایان سال کارخانه تولید لوازم خانگی مادیران نیز به مرحله بهره برداری می رسد. همچنین در کارخانه لوازم خانگی که خط تولید یخچال و لباسشویی در آن راه اندازی خواهد شد در نظر داریم تا پایان شهریورماه به مرحله نهایی برسانیم و این محصولات وارد بازار کنیم.

وی بیان داشت: به دلیل بالا بردن تمرکز شرکت در ارایه بهتر خدمات و محصولات اقدام به تفکیک بخش های مختلف مادیران از یکدیگر کردیم، به این صورت که بخش لوازم خانگی و قسمت الکترونیک و بخش فروش های اعتباری شرکت را از هم جدا شده  و هر کدام به صورت مستقل و زیر نظر شرکت مادر فعالیت خود را شروع و به عملکرد بهتر مادیران کمک کنند.

مادیران  در مسیر افزایش سرمایه

ثقفی از افزایش سرمایه مادیران از 120 میلیارد به 320 میلیارد تومان  خبر داد و تصریح کرد: این افزایش سرمایه  100 میلیارد از سود انباشته و 100میلیارد از مطالبات حال شده و آورده نقدی سهامداران خواهد بود  که در نظر داریم برای آبان ماه با برگزاری مجمع فوق العاده به تصویب برسانیم.

عناوین برگزیده