تاریخ: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۱:۲۹
بازدید: ۱۴۲
کد خبر: ۵۱۰۶۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

تهیه۵۸۲ هزار تُن سیمان برای بازسازی و نوسازی واحد‌های مسکونی سیل‌زده

می متالز - معاون وزیر کشور گفت: با تشکیل قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده ۲۰ هزار تُن فولاد و ۵۸۲ هزار تُن سیمان جهت بازسازی و نوسازی واحد‌های مسکونی تهیه شد.
تهیه۵۸۲ هزار تُن سیمان برای بازسازی و نوسازی واحد‌های مسکونی سیل‌زده

به گزارش می متالز، مهدی جمالی‌نژاد با بیان اینکه اولین و مهمترین هدف تشکیل قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده همسو کردن تمام اقدامات لازم در این زمینه بود، گفت: بحمدالله با این رخداد و تعیین کمیته‌های مرتبط و برگزاری جلسات متعدد، زیرساخت‌های لازم برای سرعت بخشیدن به نقاط حادثه دیده از سیل مهیا شد.

وی ادامه داد: با تشکیل قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده  ۲۰ هزار تُن فولاد و ۵۸۲ هزار تُن سیمان جهت بازسازی و نوسازی واحد‌های مسکونی تهیه شد.

معاون وزیر کشور خاطرنشان کرد: در این ستاد با برگزاری جلسات تخصصی با بنیاد مسکن، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص)، بسیج سازندگی، خیرین مسکن ساز برنامه‌های خوبی برای اقدام به موقع برای رفع مساکن آسیب دیده طراحی شده است که یکی از مهمترین آنها عقد تفاهم نامه میان بنیاد مسکن و قرارگاه خاتم می‌توان اشاره کرد.

جمالی نژاد یادآور شد: با عادی شدن شرایط در استان‌های سیل‌زده، بلافاصله ارزیابی‌ها انجام شد و در طول این مدت هم مقدمات لازم برای بازسازی و نوسازی واحد‌های آسیب دیده از سیل انجام شد.

عناوین برگزیده