تاریخ: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۰۷
بازدید: ۲۵۸
کد خبر: ۵۱۱۹۳
سرویس خبر : مسکن و ساختمان

نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان در همدان برگزار می‌شود

می متالز - مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان گفت: نوزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان، آسانسور و درب و پنجره در همدان برگزار می‌شود.
نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان در همدان برگزار می‌شود

به‌گزارش می متالز، حمید گلی‌پور در همدان از برگزاری نوزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان، آسانسور و درب و پنجره همزمان با شانزدهمین نمایشگاه تأسیسات، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی در همدان خبر داد.

وی اظهار کرد: این نمایشگاه با همکاری شرکت نمایشگاهی مبنا، اداره کل راه و شهرسازی، سازمان نظام مهندسی ساختمان، انجمن انبوه سازان مسکن و ساختمان و انجمن پیمانکاران عمرانی استان همدان برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان با اشاره به برگزاری این نمایشگاه با حضور 70 شرکت‌کننده از استان‌های تهران، اصفهان،‌ فارس، کرمانشاه، آذربایجان شرقی، قم و همدان گفت: از 30 مردادماه تا سوم شهریورماه میزبان بازدیدکنندگان خواهیم بود.

وی بیان کرد: شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه آخرین محصولات و دستاوردهای خود را در زمینه صنعت ساختمان، آسانسور و بالابر، تأسیسات و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی، نمای ساختمان و آجرنما، شیرآلات، درب و پنجره، روشنایی و الکتریکی، بتن، فولاد، دکوراسیون داخلی، پله و نرده، یراق آلات و تجهیزات توکار آشپزخانه، جاروی هوشمند و... به نمایش خواهند گذاشت.

گلی‌پور در پایان سخنانش تأکید کرد: ساعت بازدید از این نمایشگاه 16 تا 21 و در روز جمعه به صورت یکسره 10 تا 21 است.

عناوین برگزیده