تاریخ: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۸:۱۷
بازدید: ۱۵۵
کد خبر: ۵۱۱۹۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

معرفی ۷۱۲ طرح اشتغالزایی به کمیته فنی بررسی تسهیلات کهگیلویه و بویر احمد

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویر احمد گفت: ۷۱۲ طرح اشتغال‌زایی به کمیته فنی بررسی تسهیلات معرفی شدند.
معرفی ۷۱۲ طرح اشتغالزایی به کمیته فنی بررسی تسهیلات کهگیلویه و بویر احمد

به گزارش می متالز، داریوش دیودیده، رئیس صنعت، معدن و تجارت استان در نشست بررسی مشکلات طرح‌های معرفی شده به شورای اشتغال از معرفی ۷۱۲ طرح صنعتی، معدنی، صنفی و مشاغل خانگی توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت به دبیرخانه کمیته فنی بررسی تسهیلات استان با مبلغ ۲۵۰ میلیارد تومان خبر داد.

وی افزود: از مجموع هزارو ۳۲۷متقاضی ثبت نام شده در سامانه کارا، تعداد۷۱۲ طرح دارای مجوز قانونی بوده و مورد تایید این سازمان واقع شدند.

رئیس صنعت، معدن و تجارت استان اضافه کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت بلافاصله این تعداد طرح را با مبلغ ۲۵۰میلیارد تومان برای مراحل بعدی به کمیته فنی بررسی اشتغال معرفی کرد.

دیودیده بیان کرد: از مجموع ۷۱۲ طرح معرفی شده،۳۱۲طرح مورد تایید کمیته فنی بررسی تسهیلات شورای اشتغال قرار گرفت و برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند.

وی تصریح کرد: از این تعداد ۳۱۱ طرح معرفی شده به بانک‌های عامل استان، تاکنون۷۹ مورد از آنها با مبلغ ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان با اشتغال زایی۲۷۶ نفر تسهیلات دریافت کرده‌اند.

عناوین برگزیده