تاریخ: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۱:۴۵
بازدید: ۲۶۱
کد خبر: ۵۱۳۷۹
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
تغییر قیمت ضایعات آلومینیومی نسبت به هفته گذشته:

آلومینیوم ظرفی، بیشترین افزایش قیمت را داشت

می متالز - ضایعات آلومینیوم ظرفی بیشترین میزان افزایش قیمت و ضایعات آلومینیوم خشک بیشترین میزان کاهش قیمت را نسبت به هفته گذشته داشت.
آلومینیوم ظرفی، بیشترین افزایش قیمت را داشت

به گزارش می متالز، همانطور که در نمودار 1 آمده است، قیمت ضایعات آلومینیوم ظرفی امروز پنج‌شنبه 31 مردادماه، با 3.8 درصد افزایش قیمت نسبت به پنج‌شنبه هفته گذشته (24 مردادماه)، بیشترین میزان افزایش قیمت را داشت، به گونه‌ای که از 18 هزار و 490 تومان به ازای هر کیلوگرم به 19 هزار و 200 تومان به ازای هر کیلوگرم، رسید که  این تفاوت نرخ بالغ بر 710 تومان به ازای هر کیلوگرم است.

گفتنی است، سفاله آلومینیوم خشک نیز 3.2 درصد رشد قیمت داشته، به گونه‌ای که این نوع ضایعات در هفته گذشته به قیمت 12 هزار و 40 تومان به ازای هر کیلوگرم عرضه شد و امروز با 380 تومان افزایش قیمت، به قیمت 12 هزار و 420 تومان به ازای هر کیلوگرم در بازار ضایعات ایران خرید و فروش شد.

همچنین، سفاله آلومینیوم نرم نیز 2.4 درصد نسبت به هفته گذشته، افزایش قیمت داشت و از 12 هزار و 300 تومان به ازای هر کیلوگرم به 12 هزار و 600 تومان به ازای هر کیلوگرم رسیده است.

همانطور که در نمودار 2 آمده است، ضایعات آلومینیوم خشک با 4 درصد کاهش قیمت نسبت به هفته گذشته، بیشترین افت را داشت و به سطح 13 هزار و 810 تومان به ازای هر کیلوگرم رسید البته ضایعات سر سیلندر با 3 درصد کاهش قیمت نسبت به روز گذشته، بیشترین میزان تغییر قیمت را در طی یک روز داشت و قیمت این نوع ضایعات امروز 31 مردادماه به سطح 17 هزار و 940 تومان بر کیلوگرم رسید.

عناوین برگزیده