تاریخ: ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۴۲
بازدید: ۲۲۲
کد خبر: ۵۱۴۰۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

نفوذ نگرانی ها در خصوص نشست جکسون هیل به بازار سهام

می متالز - تلاش بازارهای آسیایی برای ثبت روند مثبت در آخرین روز معاملاتی هفته موجب شد، شاخص های این منطقه با افزایش اندکی معاملات را به پایان ببرند.
نفوذ نگرانی ها در خصوص نشست جکسون هیل به بازار سهام

به گزارش می متالز، تلاش بازارهای آسیایی برای ثبت روند مثبت علیرغم نگرانی ها در خصوص میزان کاهش نرخ بهره توسط بانک مرکزی آمریکا در نشست جکسون هیل  در ایالت وایومینگ، توانست شاخص آسیا پاسفیک را با رشد ۰.۱ درصدی همراه کند.

نگرانی ها در خصوص اختلافات تجاری چین و آمریکا و اوضاع آشفته سیاسی در هنگ کنگ، ایتالیا و بریتانیا به دلهره های نشست امروز وایومینگ در آمریکا افزود و مانع رشد چشمگیر شاخص ها در آخرین روز معاملاتی هفته شد.

به این ترتیب، دراین بازارها شاخص نیکی ژاپن با رشد ۰.۳ درصدی همراه شد و شاخص اصلی بورس استرالیا نیز ۰.۳ درصد افزایش یافت.

شاخص شانگهای چین و شاخص سی اس آی دراین کشور به ترتیب با رشد ۰.۵ درصدی و ۰.۷ درصدی همراه شدند و شاخص بورس هنگ کنگ ۰.۵ درصد رشد کرد.

هیروکازو کابه یا، مدیر استراتژی بازارهای جهانی در شرکت کارگزاری دایوا در این خصوص بیان داشت: دوباره امروز سهامداران در انتظار نتایج جلسه جرومی پاول در نشست جکسون هیل خواهند بود و تمامی کلمات این سخنرانی را تک به تک تحلیل می کنند تا روزنه امیدی را در بازارها پیدا کنند.

این در حالی است که، بازار آمریکا در روز پنجشنبه با نوسان همراه بودند و شاخص اس اند پی با تغییرات اندکی مواجه شد در حالی که داوجونز ۰.۲ درصد رشد کرد و نزدک ۰.۴ درصد نزولی شد.

عناوین برگزیده