تاریخ: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۴:۰۵
بازدید: ۷۳
کد خبر: ۵۱۴۰۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

آغاز همکاری های جدید صنعتی-معدنی ایران و روسیه

می متالز - وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: توسعه صادرات به کشورهای همسایه اولویت سال ۹۸ است و ایران آمادگی دارد همکاری های جدید اقتصادی و تجاری در رشته های مختلف صنعتی و معدنی را با روسیه آغاز کند.
آغاز همکاری های جدید صنعتی-معدنی ایران و روسیه

به گزارش می متالز، رضا رحمانی در نشست با رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه که با حضور فعالان اقتصادی برای بررسی راهکارهای صادرات به روسیه برگزار شد، با بیان این مطلب، افزود: در رشته های معدنی و همچنین سایر صنایع آمادگی داریم تا با معرفی توانمندی ها و پتانسیل های طرفین، همکاری های متقابل داشته باشیم.

وی اضافه کرد: شرکت های ایرانی آمادگی همکاری مشترک دارند و امکان گسترش و تعمیق ارتباطات و مراودات تجاری وجود دارد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین بر همکاری مشترک دوکشور در حوزه صادرات، تاکید کرد و گفت: گسترش صادرات با کشورهای همسایه و پیدا کردن نقاط صادراتی جدید از اولویت های ما در حوزه تجارت است.

رییس اتاق مشترک ایران و روسیه نیز در این دیدار با تاکید بر گسترش همکاری های متقابل، تصریح کرد: از برنامه های جدید همکاری میان دو کشور استقبال می کنیم.

وی همچنین تکمیل و نهایی شدن توافقات و تفاهم نامه های منعقد شده را مورد تاکید قرار داد و گفت: مطمئنا رفع مشکلات انتقال ارزی میان دو کشور به تسریع این پروژه ها کمک شایانی خواهد کرد.

عناوین برگزیده