تاریخ: ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۴:۴۳
بازدید: ۲۷۰
کد خبر: ۵۱۴۲۳
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

شرکت سیمان ارومیه موفق به دریافت مجوز تولید سیمان بنایی شد

می متالز - شرکت سیمان ارومیه جهت ارج نهادن به وفاداری مشتریان و ذینفعان خود و براساس اعلام نیاز بازار و مصرف کنندگان؛ اقدام به تولید محصول جدید خود بنام سیمان بنایی (Masonry Cement) یا به اختصار MC نموده است.
شرکت سیمان ارومیه موفق به دریافت مجوز تولید سیمان بنایی شد

به گزارش می متالز، عبدالمجید نیکنام جهرمی، مدیرعامل سیمان ارومیه با اعلام این خبر افزود: کارشناسان واحد کیفیت و پژوهش سیمان ارومیه؛ در سال مزین به رونق تولید با  بهره گیری از دانش فنی بالا و انجام تحقیقات و کنترل های مستمر موفق شدند با رعایت الزامات قانونی استاندارد۳۵۱۶-۱ ملی ایران، در رابطه با تولید سیمان MC (سیمان بنایی) مجوز مربوطه را اخذ نمایند.

در همین راستا مهدی شبستانی، معاون مدیر واحد کیفیت و پژوهش با اشاره به موفقیت به دست آمده خاطر نشان کرد شرکت سیمان ارومیه با هدف ایجاد تنوع در محصولات تولیدی و احترام به نیاز مشتریان، پس از انجام کارهای کارشناسی و مطالعات لازم اقدام به تولید و عرضه محصول جدید خود نموده است.

 شبستانی درباره کاربرد ها و ویژگی ها این محصول جدید افزود: محصول جدید Masonry Cement یا به اختصار MC مخصوص کارهای بنایی ساختمان شامل تهیه ملات برای اتصال آجرفشاری، کاشی وسرامیک کاری، سنگ بلوک، نماکاری با سنگ و آجرهای نما، نازک کاری، نصب پله و قرنیز و… می باشد  و دارای مقبولیت خوبی در بین فعالین تلاشگر و هنرمند بنایی و مشاغل ساختمانی می باشد.

این گزارش در خصوص ویژگی های سیمان بنایی می افزاید: مواردی از جمله ایجاد چسپندگی مطلوب ملات سیمان بنایی با مصالح دیگر، کارایی بهتر ملات سیمان در مقایسه با ملات سیمانی، قابلیت نگهداری آب بیشتر در مقایسه با ملات های تولید شده با سایر سیمان ها و کاهش آلودگی زیست محیطی را میتوان به عنوان ویژگی های سیمان بنایی برشمرد.

عناوین برگزیده