تاریخ: ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۰۲:۱۸
بازدید: ۱۲۰
کد خبر: ۵۱۵۰۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

چشم‌انداز حذف چهار صفر از پول ملی

می متالز - رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره حذف چهار صفر از پول ملی گفت: حذف چهار صفر از پول ملی زندگی مردم را آسان‌تر می‌کند.
چشم‌انداز حذف چهار صفر از پول ملی

به گزارش می متالز، محمدباقر نوبخت درباره حذف چهار صفر از پول ملی گفت: اگر از این طرح که به منظور آماده کردن فضای جامعه با محاسبات تومان بوده انتظار داشته باشیم که شاخص‌های اقتصادی را متحول کند با برنامه‌های دیگری این امر انجام می‌شود، قطعا با عنایت به اینکه مبانی محاسباتی مردم عمدتا براساس تومان است، با این کار زندگی مردم آسان‌تر خواهد شد.

وی در چهارمحال و بختیاری  اظهار کرد: این توفیق حاصل شد که در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان چهارمحال و بختیاری در خدمت مردم باشم، از این به بعد باید بیش از گذشته به این استان سفر و پروژه‌های اقتصاد مقاومتی را دنبال کنم.

نوبخت افزود: چند پروژه مهم در چارچوب اقتصاد مقاومتی در این استان مطرح است که برای ارزیابی و سرعت بخشیدن به آنها این سفر انجام شد؛ یکی اتصال این استان به شبکه سراسری ریلی است و محور شهرکرد به لردگان که بخش‌هایی از آن باقی‌مانده و آنها را باید به اتمام رساند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: اساسا تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی برای کمک به تولیدکنندگان است. به همین جهت در قانون بودجه تبصره ۱۸ که برای ۹۸۸ هزار فرصت شغلی هشت برنامه تعریف کردیم.

عناوین برگزیده