تاریخ: ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۷:۱۹
بازدید: ۱۵۷
کد خبر: ۵۱۶۳۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در سال مالی ۱۳۹۸ کسب شد؛

۱۰۰۱ ریال سود سرمایه‌گذاری‌های هلدینگ بزرگ

می متالز - از نکات جالب توجه درآمد‌های این هلدینگ پتروشیمی می‌توان به تغییر وضعیت سودآوری بسیاری از زیرمجموعه‌هایش اشاره داشت.
۱۰۰۱ ریال سود سرمایه‌گذاری‌های هلدینگ بزرگ

به گزارش می متالز به نقل از واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، افزایش سودآوری زیر مجموعه‌های هلدینگ خلیج فارس در سال مالی ۱۳۹۷ به لطف افزایش چشمگیر نرخ ارز، منجر به تحقق تعدیلی با اهمیت در سودآوری این شرکت در سال مالی منتهی به ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ شد.

سود خالص هلدینگ دارویی تامین در سال مالی منتهی به پایان خرداد ماه ۱۳۹۸ با ۱۲۰ درصد افزایش نسبت به سال قبل از آن به ۹۱.۶۳۳ میلیارد ریال رسید که از این حیث رکورد قابل توجهی محسوب می‌شود.

همانگونه که اشاره شد افزایش سودآوری زیر مجموعه‌های بزرگ این شرکت نظیر پتروشیمی بندر امام، تندگویان، مبین، فجر، اروند و ...، منجر به رشد چشمگیر سودآوری این شرکت در سال مالی گذشته شده است.

از نکات جالب توجه درآمد‌های این هلدینگ پتروشیمی می‌توان به تغییر وضعیت سودآوری بسیاری از زیرمجموعه‌هایش اشاره داشت. به عنوان نمونه جدول رشد سودآوری برخی از شرکت‌های زیرمجموعه‌های این هلدینگ را نشان می‌دهد.

از دیگر نکات با اهمیت صورت‌های مالی منتشر شده این شرکت می‌توان به افزایش در حدود ۶۳۰۰ میلیارد ریالی هزینه‌های مالی اشاره داشت که با توجه به عدم وجود ریز این سرفصل می‌بایست در انتظار صورت‌های مالی حسابرسی شده و یادداشت‌های تکمیلی شرکت باشیم.

عناوین برگزیده