تاریخ: ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۷:۵۷
بازدید: ۴۱۹
کد خبر: ۵۱۹۳۰
سرویس خبر : مسکن و ساختمان

حضور انجمن در، پنجره و نما در کارگاه‌های کمپین نما

می متالز - انجمن صنفی تولید کنندگان در، پنجره و نمای ساختمانی استان تهران به‌عنوان یکی از انجمن‌های شاخص صنعت ساختمان نیز با پیوستن به کمپین «نما، هویت شهر ما» حمایت خود را از این کمپین اعلام کرد و در راستای آموزش و ارتقای مهارت قصد دارد در کارگاه‌های آموزشی نما به میزبانی مناطق 22 گانه تهران شرکت کند.
حضور انجمن در، پنجره و نما در کارگاه‌های کمپین نما

به‌ گزارش می متالز، کمپین «نما، هویت شهر ما» از بهمن ماه 97 آغاز به کار کرد و در طول مدت کوتاهی بسیاری از مسئولان، مدیران بخش خصوصی، دانشگاهیان، طراحان و سازندگان به این کمپین پیوستند.

این کمپین از مرداد ماه جاری با همکاری معاونت معماری و شهرسازی شهرداری تهران اقدام به برگزاری کارگاه و نمایشگاه نما در مناطق 22 گانه تهران کرده است که از جمله این مراسم می‌توان به مناطق 2 و 9 در روزهای 16 و 23 مرداد ماه جاری اشاره کرد.

برگزاری کارگاه آموزشی توسط متخصصان و شرکت‌های فعال در حوزه نما، تقدیر از طراحان و سازندگان برتر مناطق، نظرسنجی انتخاب طرح های برتر مناطق توسط شرکت کنندگان و صدور گواهی حضور در مراسم از مهم ترین بخش‌های کارگاه و نمایشگاه نما به شمار می‌رود.

در همین رابطه انجمن صنفی تولید کنندگان در، پنجره و نمای ساختمانی استان تهران به عنوان یکی از انجمن های شاخص صنعت ساختمان نیز با پیوستن به کمپین «نما، هویت شهر ما» حمایت خود را از این کمپین اعلام کرد و در راستای آموزش و ارتقای مهارت قصد دارد در کارگاه‌های آموزشی نما به میزبانی مناطق 22 گانه تهران شرکت کند.

انجمن در و پنجره و نما و صنایع وابسته ایران، در اسفند ماه سال 1394 با حمایت و رهبری سندیکا آلومینیوم آغاز به فعالیت نمود. تفکر اصلی سندیکا در راه اندازی این انجمن علاوه تفویض اختیارات خود در این عرصه، مشخص نمودن نیازهای صنعت در و پنجره و نمای ایران توسط فعالین این حوزه و ایجاد پل ارتباطی میان کلیه صنایع وابسته به این صنعت می باشد.

عناوین برگزیده