تاریخ: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۴۳
بازدید: ۱۵۷
کد خبر: ۵۲۳۷۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
نسبت به دوره مشابه در سال گذشته؛

درآمد چند شرکتی پتروشیمی و نفتی افزایشی بود

می متالز - شرکت‌های پتروشیمی غدیر، سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران، نفت ایرانول و صنایع پتروشیمی کرمانشاه با انتشار گزارش عملکرد فعالیت منتهی یک ماهه منتهی به ۳۱ مرداد ماه اعلام کردند درآمد تجمعی آنها تا انتهای تاریخ یاد شده، به صورت افزایشی بوده است.
درآمد چند شرکتی پتروشیمی و نفتی افزایشی بود

به گزارش می متالز، شرکت پتروشیمی غدیر در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۸، مبلغ ۷۳۷ میلیارد و ۲۳۹ میلیون ریال درآمد داشته است.

"شغدیر" براساس عملکرد ۵ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸، مبلغ ۳ هزار و ۱۰ میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال درآمد داشته است که نسبت به مدت مشابه در سال مالی گذشته، افزایش ۵۵ درصدی را نشان می‌دهد.

درآمد ۵ ماهه "شیران" ۱۳۰ درصد افزایش یافت

شرکت سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۸، از محل فروش محصولات خود یک هزار و ۵۲۳ میلیارد و ۱۲۴ میلیون ریال درآمد داشته است.

"شیران" براساس عملکرد ۵ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸، مبلغ ۱۲ هزار و ۵۲ میلیارد و ۴۱۶ میلیون ریال درآمد داشته است که نسبت به مدت مشابه در سال مالی گذشته، حکایت از افزایش ۱۳۰ درصدی دارد.

افزایش ۸۳ درصدی در درآمد "شرانل"

شرکت نفت ایرانول در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ امرداد ماه ۱۳۹۸، از محل فروش محصولات خود ۲ هزار و ۳۴۶ میلیارد و ۷۲۶ میلیون ریال درآمد داشته است.

"شرانل" براساس عملکرد ۵ ماهه نخست سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸، مبلغ ۱۱ هزار و ۳۹۵ میلیارد و ۵۹۵ میلیون ریال درامد داشته است که نسبت به مدت مشابه در سال مالی گذشته، افزایش ۸۳ درصدی را نشان می‌دهد.

کسب درآمد یک هزار میلیارد ریال "کرماشا" طی یک ماه

شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۸، از محل فروش محصولات خود یک هزار و ۳۱۴ میلیارد و ۳۸۵ میلیون ریال درآمد داشته است.

"کرماشا" براساس عملکرد ۵ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸، مبلغ ۵ هزار و ۵۱۸ میلیارد و ۳۲۷ میلیون ریال درآمد داشته است که نسبت به مدت مشابه در سال مالی گذشته، حکایت از رشد ۸۳ درصدی دارد.

عناوین برگزیده