تاریخ: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۰:۵۷
بازدید: ۱۶۶
کد خبر: ۵۲۷۲۵
سرویس خبر : زمین شناسی

برگزاری تورنمنت چهار جانبه فوتسال به مناسبت شصتمین سال تاسیس سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور به میزبانی مرکز شیراز

می‌متالز - به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی مرکز شیراز، یک دوره مسابقات فوتسال چهار جانبه به مناسبت شصتمین سالگرد تاسیس این سازمان بین تیم‌های هم خانواده صنعت، معدن و تجارت استان فارس به همت مرکز شیراز برگزار شد.
برگزاری تورنمنت چهار جانبه فوتسال به مناسبت شصتمین سال تاسیس سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور به میزبانی مرکز شیراز

به گزارش می‌متالز، در این مسابقات 4 تیم سازمان صنعت، معدن  تجارت، شرکت شهرک‌های صنعتی، شرکت غله استان فارس و مرکز زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی منطقه جنوب(شیراز) حضور دارند که به صورت تک حذفی برگزار می‌شوند.

در روز آغازین  این مسابقات پس از آئین گرامیداشت شصتمین سال تاسیس سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌نعدنی کشور، تیم‌های سازمان صنعت، معدن  تجارت فارس و مرکز زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی منطقه جنوب(شیراز) به مصاف هم رفتند که  تیم فوتسال مرکز شیراز موفق شد با نتیجه 3-2 تیم سازمان صنعت، معدن  تجارت استان فارس را شکست داده و به فینال رقابت‌ها صعود کند.

در ادامه این مسابقات در روز یکشنبه 27 مردادماه 1398 دو تیم شرکت شهرکهای صنعتی و شرکت غله استان  فارس به مصاف هم می‌روند.

عناوین برگزیده