تاریخ: ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۶:۵۸
بازدید: ۲۶۵
کد خبر: ۵۴۴۹۰
سرویس خبر : انرژی
مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو :

هیئات و تکیه‌ها نگران تامین برق نباشند/ حضور خدمت‌رسانان سیار برای انشعابات موقت برق

می متالز - جعفرزاده گفت: خوشبختانه مشکلات شبکه برق رفع و تکیه‌های حسینی با مراجعه به اداره برق می‌توانند از انشعابات برقی در منطقه خود استفاده کنند.
هیئات و تکیه‌ها نگران تامین برق نباشند/ حضور خدمت‌رسانان سیار برای انشعابات موقت برق

به گزارش می متالز، میثم جعفرزاده مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو، در خصوص تامین برق در ایام محرم اظهار کرد: برخلاف تمام محدودیت‌های موجود مشکلات شبکه برق در کشورمان به لطف خدا رفع شده است و هیات ها و تکیه‌های حسینی  با مراجعه به اداره برق  می توانند از انشعابات برقی در منطقه خود استفاده کنند.

او ضمن تاکید بر اینکه این انشعابات  بعد از اتمام و جمع شدن تکایا و هیات ها بر چیده می‌شوند، ادامه داد: در صورت بروز مشکل در تامین برق مورد نیاز هیئت‌ها می‌توانند با مجموعه فوریت های برق تماس بگیرند.

جعفرزاده با اشاره به اهمیت زیاد رعایت نکات ایمنی در محل‌های اجتماع عزاداران، بیان کرد:  علاوه بر اقداماتی که در جهت همکاری تیم های عملیاتی در حوزه برق انجام شده است  در تلاشیم ابتدا به صورت یک مجموعه سیار خدمت رسان  برق را برای این هیات و تکایا فراهم کنیم.

او با اشاره به اینکه در شهرستان‌ها تکایای ثابت وجود دارد، گفت: تیم‌های عملیاتی به ویژه در تهران با توجه به ازدیاد تکایای موقت به صورت ۲۴ ساعته آماده باش در خدمت عزاداران حسینی هستند.

 مدیر کل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو در پاسخ به این سوال که آیا این انشعابات برقی, برق منطقه را مختل می کنند؟ بیان کرد : این موضوع  به مدیریت مصرف  افراد و هیات ها بر می گردد؛ همچنین گاهی پیش می آید هیات‌ها و تکایا فراموش می‌کنند در طول روز استفاده از وسایل پر مصرف را متوقف کنند.

او در پایان گفت: اگر نکات مذکور به درستی رعایت شود ایام عزاداری امسال به نحو احسن انجام شده و می‌توانیم از آسیب های احتمالی جلوگیری کنیم.

عناوین برگزیده