تاریخ: ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۹:۳۵
بازدید: ۳۰۸
کد خبر: ۵۴۵۳۳
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

پنجمین کنفرانس ملی «صنعت سیمان و افق پیش رو» در تهران برگزار می‌شود

می متالز - پنجمین کنفرانس ملی «صنعت سیمان و افق پیش رو» در آبان ماه سال جاری و با مشارکت دانشگاه حکیم سبزواری، شرکت سیمان سبزوار و ماهنامه علمی-فنی-اقتصادی سیمان در سالن همایش‌های رازی تهران برگزار خواهد شد.
پنجمین کنفرانس ملی «صنعت سیمان و افق پیش رو» در تهران برگزار می‌شود

به گزارش می متالز، پس از برگزاری چهار دوره موفق کنفرانس ملی صنعت سیمان و افق پیش رو با همکاری موثر بین صنعت و دانشگاه، ۱۹ و ۲۰ آبان ماه سال جاری پنجمین کنفرانس ملی « صنعت سیمان و افق پیش رو» در سالن همایش های رازی تهران همراه با حضور پژوهشگران، صنعتگران و بازرگانان حوزه صنعت سیمان برگزار خواهد شد.

نمایشگاه جانبی این همایش با حضور شرکت های فنی مهندسی، بازرگانی، خدمات و تامین کنندگان تجهیزات، ماشین آلات و لوازم صنعت سیمان با معرفی توانمندی شرکت‌های داخلی به همراه آخرین دستاورد‌های روز دنیا در این حوزه  برنامه ریزی شده است و میزبان کارشناسان و مدیران این صنعت خواهد بود.

لازم به ذکر است که انرژی و محیط زیست در صنعت سیمان، اقتصاد محیط زیست و انرژی و توسعه پایدار در صنعت سیمان، ایمنی و بهداشت در صنعت سیمان، کنترل کیفیت و استاندارد‌ها در صنعت سیمان، بهینه سازی و ارتقای فناوری‌های تولید در صنعت سیمان، بهینه سازی مصرف انرژی و سوخت‌های جایگزین در صنعت سیمان، استراتژی و راهبرد‌های تعمیر و نگهداری دستگاه‌ها و تجهیزات در صنعت سیمان و کاربرد‌ها و عملکرد‌های نوین در این صنعت از جمله محور‌های اصلی این کنفرانس ملی هستند.

علاقمندان می‌توانند جهت مشاهده اطلاعات و ثبت نام در کنفرانس به سایت همایش به آدرسhttp://cnf.hsu.ac.ir/cement2018/fa/ مراجعه کنند.

عناوین برگزیده