تاریخ: ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۳:۳۰
بازدید: ۱۲۱
کد خبر: ۵۴۶۲۱
سرویس خبر : انرژی

صیانت از کارکنان اقماری از وظایف اصلی حراست است

می متالز - رئیس حراست شرکت ملی نفت ایران با تاکید بر نقش تاثیرگذار کارکنان اقماری در پیشرفت و تعالی صنعت نفت کشور گفت: صیانت از کارکنان اقماری از وظایف اصلی حراست است.
صیانت از کارکنان اقماری از وظایف اصلی حراست است

به گزارش می متالز، جهانبخش شریعت ضمن بازدید از تاسیسات این شرکت در منطقه خارک، فعالیت کارکنان مناطق عملیاتی را همانند ایثارگری رزمندگان در دوران دفاع مقدس دانست و گفت: این افراد همه هستی و وجود خود را برای کشور گذاشته‌اند و این همان عرق ملی است.

وی افزود: اگر چه به لحاظ تقویمی جنگ تمام شده، اما در صنعت نفت دفاع مقدس، ایثارگری و جانبازی ادامه دارد.

رئیس حراست شرکت ملی نفت ایران اظهار کرد: حراست به لحاظ قانونی، کاری، فرهنگی و شرعی نسبت به همه همکاران مسئول است و صیانت از کارکنان خدوم یکی از وظایف اصلی حراست است.

شریعت درباره مبارزه با فساد تصریح کرد: باید با تفکر فساد مبارزه کرد و این کار به تقویت عرق ملی در میان کارکنان، جوانان و آحاد مردم نیاز دارد.

وی ضمن قدردانی از خانواده‌های همکاران اقماری که سهم بسزایی در پیشرفت و تعالی صنعت نفت دارند از زحمات همه کارکنان پرتلاش صنعت نفت قدردانی کرد.

عباس رجب‌خانی، رئیس منطقه خارک به ارائه گزارشی از اقدام‌ها و مهم‌ترین فعالیت‌های شرکت نفت فلات قاره ایران پرداخت و با اشاره به زحمات همکاران اقماری، آنان را به عنوان سربازان گمنام صنعت نفت قلمداد کرد که همواره مشعل تولید را در همه مناطق برافراشته نگه داشته‌اند.

وی همچنین از نقش مهم حراست در صیانت از کارکنان و تاسیسات قدردانی کرد.

عناوین برگزیده