تاریخ: ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۹:۲۰
بازدید: ۱۹۳
کد خبر: ۵۴۷۰۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بورس در پایان معاملات به پله ۲۹۰ هزار وحدی رسید

می متالز - شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با رشد ۴۶۰۴.۸۷ واحدی در ارتفاع ۲۹۰ هزار و ۱۷۸ واحدی ایستاد.
بورس در پایان معاملات به پله ۲۹۰ هزار وحدی رسید

به گزارش می متالز، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در آغاز معاملات امروز با رشد ۲۴۵۶.۷۹ واحدی در ارتفاع ۲۸۸ هزار و ۳۰ واحدی ایستاد.

بر این اساس ارزش کل معاملات از ۳ هزار میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۷۴۶ میلیون سهم طی ۸۳ هزار نوبت معاملاتی است.

نماد‌های پر بیننده عبارتند از رمپنا، فولاد، فارس، شتران، اخابر، فخاس و رانفور با روند صعودی و فخاس با روند نزولی کار خود را آغاز کردند.

شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات با رشد ۴۰.۹۵ واحدی به پله ۳ هزار و ۷۵۶ واحدی رسید. بر این اساس ارزش کل معاملات از ۳ هزار میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۷۶۳ میلیون سهم طی ۹۶ هزار نوبت معاملاتی است.


رشد ۴۶۰۴.۸۷ واحدی شاخص بورس در پایان معاملات

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با رشد ۴۶۰۴.۸۷ واحدی در ارتفاع ۲۹۰ هزار و ۱۷۸ واحدی ایستاد.

بر این اساس ارزش کل معاملات از ۱۴ هزار میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۳ میلیارد سهم طی ۳۶۱ هزار نوبت معاملاتی است.

نماد‌های پر بیننده فارس، فولاد، رمپنا، اخابر، پارسان و شتران با روند صعودی و فخاس با روند نزولی به کار خود پایان داد.

شاخص کل فرابورس در پایان معاملات با رشد ۵۵.۱۳ واحدی به پله ۳ هزار و ۷۷۰ واحدی رسید. بر این اساس ارزش کل معاملات از ۱۲ هزار میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۲ میلیارد سهم طی ۲۶۹ هزار نوبت معاملاتی است.

عناوین برگزیده