تاریخ: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۱:۵۵
بازدید: ۲۲۸
کد خبر: ۵۴۸۰۰
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

وزیر صنعت بزرگ‌ترین کارخانه تولید پروفیل شرق کشور را در قاین افتتاح کرد

می متالز - بهره‌برداری از فاز نخست بزرگ‌ترین کارخانه تولید پروفیل و درب و پنجره‌های دوجداره "یو.پی‌.وی‌.سی." شرق کشور ‌‌با حضور ‌وزیر صنعت‌، معدن و تجارت ‌و ‌استاندار خراسان جنوبی در شهرک صنعتی قاین آغاز شد.
وزیر صنعت بزرگ‌ترین کارخانه تولید پروفیل شرق کشور را در قاین افتتاح کرد

به گزارش می متالز، افتتاح فاز نخست بزرگ‌ترین کارخانه تولید پروفیل و درب و پنجره‌های دوجداره "یو‌.پی.وی.سی." شرق کشور ‌صبح امروز در مراسمی با حضور ‌وزیر صنعت‌، معدن و تجارت و ‌استاندار خراسان جنوبی در شهرک صنعتی قاین با سرمایه‌گذاری ‌100 میلیارد تومانی از محل منابع سهامداران و بانک صنعت و معدن آغاز شد.

‌این واحد صنعتی در زمینی به‌مساحت 24هزار مترمربع و زیربنای 10هزار مترمربع و با ظرفیت تولید 10هزار تن پروفیل و درب و پنجره‌های دوجداره یو.پی.وی.سی. دوجداره در سال ساخته شده است.

سید‌مجید میرجعفری سرمایه‌گذار این پروژه در مراسم آغاز افتتاح این کارخانه با اشاره به تولید 60 نوع محصول در این کارخانه بیان کرد: عمده محصولات این کارخانه به‌صورت انحصاری و برای نخستین بار در خاورمیانه در این کارخانه تولید و روانه بازار می‌شود.

سرمایه‌گذار کارخانه راجع به بازار فروش تولیدات این کارخانه گفت: علاوه بر تأمین نیاز بازار داخلی بخش عمده‌ای از محصولات تولیدی به کشورهای هدف از جمله افغانستان‌، عراق‌، سوریه، عمان و تاجیکستان صادر می‌شود.

میر‌جعفری با اعلام اینکه در حال حاضر 150 نفر به‌صورت مستقیم در این کارخانه  مشغول کار هستند افزود: با اجرای طرح‌های توسعه و گسترش کارخانه این تعداد نیروی انسانی به 300 فرصت شغلی افزایش خواهد یافت.

عناوین برگزیده