تاریخ: ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۴:۴۶
بازدید: ۱۹۷
کد خبر: ۵۴۸۹۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
برای سومین سال

سازمان صمت جنوب کرمان در جشنواره شهید رجایی رتبه برتر استانی شد

می متالز - سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان برای سومین سال رتبه برتر جشنواره شهید رجایی استان کرمان را در حوزه پیشبرد برنامه های اقتصاد مقاومتی کسب کرد.
سازمان صمت جنوب کرمان در جشنواره شهید رجایی رتبه برتر استانی شد

به گزارش می متالز، سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب استان کرمان در آیین بیست و یکمین جشنواره شهید رجایی استان کرمان که به‌ منظور تجلیل از برگزیدگان خدمت و دستگاه‌ های اجرایی برتر استان در سال ۹۷ با حضور استاندار کرمان و معاونین وی و جمعی از مسوولان دستگاه‌ های اجرایی استان برگزار شد، بر اساس نتایج ارزیابی عملکرد سال ۹۷ به‌ عنوان دستگاه برتر در راستای اجرای سیاست‌ های اقتصاد مقاومتی معرفی شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در این خصوص گفت: این سازمان برای سومین سال و بر اساس اقدامات انجام شده در حوزه های مختلف علی الخصوص حوزه اقتصاد مقاومتی عنوا برتر را در جشنواره شهید رجایی استان کرمان کسب کرد.

مروجی فرد افزود: این سازمان 11 پروژه در حوزه اقتصاد مقاومتی با سرمایه گذاری بالغ بر 182300 میلیون ریال دارد که دارای پیشرفت فیزیکی 80 درصدی هستند.

همچنین در تقدیرنامه رئیس سازمان آمده است؛ به استناد مصوبه شورای عالی اداری و اجرایی دور دوم برنامه جامع اصلاح نظام اداری و در راستای اجرای سیاست‌ های کلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری و تحقق اهداف توسعه کشور، بدین‌ وسیله از تلاش‌ های خالصانه و اثربخش جنابعالی و مجموعه همکاران آن دستگاه که از سوی ستاد جشنواره شهید رجایی استان بر اساس نتایج ارزیابی عملکرد سال ۹۷ به‌ عنوان دستگاه برتر در راستای اجرای سیاست‌ های اقتصاد مقاومتی برگزیده‌ شده‌ اید، تقدیر و تشکر به عمل می‌ آید.

امید است با استعانت از ایزد منان و پیروی از منویات مقام معظم رهبری در پیشبرد هر چه‌ بهتر امور و خدمت‌ رسانی به‌ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم شریف استان پیروز و سربلند باشید.

عناوین برگزیده