تاریخ: ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۷:۴۸
بازدید: ۱۸۱
کد خبر: ۵۵۰۸۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

شورای معادن و اقتصاد در آزادشهر تشکیل شد

می متالز - فرماندار شهرستان آزادشهر گفت: به منظور بررسی مسائل و مشکلات اقتصادی مردم، معدن کاران و بازاریان شوراهای معادن، اقتصاد و بازار تشکیل شده تا مشکلات موجود کاهش و رفع شود.
شورای معادن و اقتصاد در آزادشهر تشکیل شد

به گزارش می متالز، رسول حسینی عصر امروز در جلسه شورای اداری با محوریت گام دوم انقلاب اظهار کرد: با عمل به بیانیه گام دوم انقلاب باید مشکلات و موانع موجود در 40 سالگی دوم انقلاب حل و فصل شود و برای این کار همه مسوولان برای خود برنامه ریزی دقیق داشته باشند.

وی ولایت محوری را سرلوحه کار و تلاش دانست و افزود: اگر همه ما بر محور ولایت هستیم تا ولایت محوری را در همه زمینه‌ها سرلوحه خود قرار دهیم و با برنامه‌ریزی بتوانیم به نتایج دلخواه برسیم.

فرماندار شهرستان آزادشهر تصریح کرد: «شعار»، «حاشیه‌سازی» و «حاشیه‌رانی» سه آفات مهم در اجرایی نشدن بیانیه گام دوم انقلاب است و فرمانداری شهرستان از این سه آفات دور بوده و  فاصله می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان شاخص فعالیت‌های اجرایی شهرستان بوده و بر این اساس فعالیت‌های شهرستان اجرا می‌شود.

حسینی گفت: در شورای تامین شهرستان مقرر شد تا مساجد محور اصلی عزاداری‌ها در ایام محرم و صفر باشد و خیمه‌ها و موکب هایی که در خیابان‌ها برپا می‌شود کمرنگ شود.

وی یادآور شد: به منظور بررسی مسائل و مشکلات اقتصادی مردم، مشکلات معدنکاران و بازاریان شوراهای اقتصاد، بازار و معدن در فرمانداری شهرستان تشکیل شده تا مشکلات این حوزه‌ها رفع و یا کاهش یابد.

امام جمعه آزادشهر نیز در این جلسه اظهار کرد: بیانیه گام دوم انقلاب به همه ما اعلام می‌کند که باید جهادی وارد میدان شده و به طور بسیجی به حرکت خود در 40 سال دوم ادامه دهیم.

حجت‌الاسلام عین‌الله شهابی افزود: در گام دوم انقلاب باید حرکت اصلی جامعه بر مبنای فلسفه قیام امام حسین (ع) بوده و بهترین الگوی ما در همه برنامه‌ها منش و روش امام حسین (ع) باشد.

وی تصریح کرد: آنچه مردم را در اوایل انقلاب اسلامی حرکت داد تا آنها ذره‌ای در حرکت و فداکاری خود برای تشکیل حکومت اسلامی تردید نکنند، ایمان عمیق آنها به امام حسین (ع)  و قیام ایشان بود.

عناوین برگزیده