خبر
فن آوری های نوین   نرم افزار و فن آوری اطلاعات  
پژوهشگر حوزه رسانه و تکنولوژی های نوین تاکیدکرد:

آینده اپلیکیشن های موبایلی در گرو ادغام

می متالز - بهتر است به جای ایده پردازی مداوم و طراحی اپلیکیشن های متعدد، از مجموع افکار و ایده ها استفاده شود.

به گزارش می متالز، سینا تفنگچی پژوهشگر حوزه رسانه و تکنولوژی های نوین در خصوص نقش رسانه در تولید و اطلاع رسانی در زمینه فعالیت های اقتصادی بیان کرد: اطلاع رسانی کامل و جامع بدون سوگیری، مهمترین وظیفه رسانه ها است که البته این مهم در حال انجام است.

وی افزود: تقویت اپلیکیشن ها هم باید مورد توجه قرار گیرد. یکی از اقدامات قابل انجام، افزایش فعالیت های ویدیو محور است؛ چرا که آینده رسانه در بستر ویدیو بوده و از این طریق می توان به آموزش هم پرداخت. همچنین ضروری است فعالیت رسانه ها در حوزه مسوولیت اجتماعی تقویت شود. مسوولیت اجتماعی می‌تواند شامل آموزش مردم عادی در حوزه تکنولوژی باشد. مردم زمان و پول کافی برای حضور در بسیاری از کلاس آموزشی را ندارند و یا ضرورتی برای این کار احساس نمی کنند و از این رو، از تکنولوژی ها در حد انتظار بهره مند نمی شوند. رسانه ها می توانند با آموزش های رایگان و ویدیو محور هم به رشد خود و هم پر کردن خلا آموزش در مردم کمک کنند و تا همه مردم بتوانند از آموزش رایگان استفاده کنند.

تفنگچی اضافه کرد: آینده اپلیکیشن های موبایلی در ادغام و ارایه یک تفکر بزرگتر است. در حوزه اپلیکیشن ها، بهتر است به جای ایده پردازی مداوم و طراحی اپلیکیشن های متعدد، از مجموع افکار و ایده ها استفاده شود. کما اینکه در حال حاضر هم برخی اپلیکیشن ها در هم ادغام شده اند و یا مانند «اسنپ» که چند اپلیکیشن را در خود جا داده، اپلیکیشن های مختلف با کاربرد متفاوت در یک اپلیکیشن جای گیرند تا فضای کمتری در تلفن همراه مخاطب اشغال شود و با نصب یک اپلیکیشن، مخاطبان به چند اپلیکیشن دسترسی داشته باشند.

وی اضافه کرد: همچنین بانک ها می توانند بستر خوبی برای اپلیکیشن های مالی باشند. به این صورت که اپلیکیشن های مالی، API خود را در اپلیکشن بانک ها قرار دهند و محصولاتی همچون بیمه و سوپرمارکت و... را عرضه کنند؛ اقدامی که در حال حاضر توسط بعضی بانک ها در حال انجام است.

کد خبر: 55156
تاریخ: 1398/06/18 - 12:07
منبع: بورس نیوز

سینا تفنگچی  رسانه و تکنولوژی های نوین  اسنپ 

نظرات:

نظر خود را اینجا بنویسید:

   
   
   
 

آیا رانندگان اسنپ و تپسی به شهرداری پول می‌دهند؟ / پاسخ اسنپ درباره پرداخت عوارض شهرداری

می متالز - درحالی که به نظر می‌رسید عوارض شهرداری به صورت پنهانی از جیب مسافران پرداخت می‌شود، بسیاری از رانندگان اسنپ و تپسی که معترض به افزایش حق کمیسیون این شرکت‌ها هستند، مدعی‌اند این عوارض را آنها پرداخت می‌کنند.
 

کمک هزینه خرید بنزین برای رانندگان تاکسی اینترنتی افزایش یافت

می متالز - رانندگان فعال در تاکسی اینترنتی اگر در هر کدام از شرکت‌های اسنپ و تپسی هفتگی بیش از هزار کیلومتر طی کنند، به ازای هر ۱۰۰ کیلو متر بیشتر ۲۰ هزار تومان کمک هزینه خرید بنزین دریافت خواهند کرد.
 

سرویس هوایی اسنپ به زودی راه‌ اندازی می‌شود

می متالز - شرکت تاکسی اینترنتی اسنپ اعلام کرده است که این شرکت در آینده وارد فاز جا به‌ جایی مسافر در قالب تاکسی ایر و سیستم حمل‌ ون قل هوایی می‌شود.
 

اسنپ هزینه خرید بنزین می‌دهد

می متالز - شرکت تاکسی اینترنتی اسنپ برای رانندگانی که بیش از هزار کیلومتر در هفته مسافت را طی کنند، هزینه خرید بنزین پرداخت می‌کنند، اما این هزار کیلومتر باید در اسنپ طی شده باشد.
 

اسنپ در ۵ سال فعالیت چه کرده است؟

می متالز - شرکت تاکسی اینترنتی اسنپ در آستانه پنج سالگی آمارهایی را از تعداد رانندگان، مسافران، مسافت طی شده و… منتشر کرده که براساس آن اسنپ در این پنج سال یک میلیارد سفر داشته است.
 

اسنپ و تپسی پس از گرانی بنزین / کاهش راننده‌ها و افزایش احتمالی قیمت‌ها

می متالز - اظهارات برخی از رانندگان تاکسی اینترنتی حاکی از ریزش رانندگان این صنف دارد و براساس سخنان مدیر عامل اسنپ، تاکسی‌های آنلاین به دنبال افزایش قیمت کرایه‌ها مطابق با افزایش قیمت بنزین هستند.
آخرین رویدادها
انتشارات
 معادن و فلزات

ماین اند بیزینس تودی

 قراضه و بازیافت

آهنگان

همکاران ما