تاریخ: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۲:۴۸
بازدید: ۱۴۰
کد خبر: ۵۵۶۲۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس اتاق بازرگانی تبریز:

رویه های سختگیرانه دولت، کار را برای تولیدکنندگان آذربایجان شرقی سخت کرده است

می متالز - رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز گفت: رویه های سختگیرانه دولت کار را برای تولید کنندگان آذربایجان شرقی سخت کرده است.
رویه های سختگیرانه دولت، کار را برای تولیدکنندگان آذربایجان شرقی سخت کرده است

به گزارش می متالز، یونس ژائله در پنجاه و پنجمین نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی افزود: اساس موضوع تسهیل روند بخش تولید در استان پیشرفت ندارد و رویه های سختگیرانه دولت در استان کار را برای تولیدکنندگان در استان سخت کرده است.

وی ادامه داد: وقتی در محیط کار و سرمایه گذاری امنیت نباشد، ادامه فعالیت سرمایه‌گذاران در استان با اما و اگر مواجه می شود.

ژائله افزود: غیر قابل پیش بینی بودن قیمت مواد اولیه یکی از عامل های مهم رکود صنایع تولیدی است.

وی با بیان اینکه نارضایتی کارآفرینان و تولیدکنندگان از وضعیت فعلی بیشتر شده است، تصریح کرد:  امیدوارم دولت به تولیدکنندگان واقعا به چشم سربازان خط مقاومت اقتصادی نگاه کند و دستشان را بگیرد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی  تبریز گفت: کمیسیون های تخصصی اتاق بازرگانی تبریز فعال شده است و جلسات به طور مرتب برگزار می شود و در آینده گزارش‌های آن ارائه می شود.

وی اذعان داشت: اعضای اتاق های بازرگانی عراق از جمله بصره و کربلا به تبریز سفر کردند و توافق‌های خوبی با عراقی ها انجام دادیم و در آینده نزدیک سفری متقابل به عراق خواهیم داشت.

ژائله اضافه کرد: در صدور کارت های بازرگانی ما سخت گیری های لازم را انجام می دهیم و از سازمان صمت می خواهیم سختگیری بیشتری از ما نداشته باشد، چرا که کالاهای صادراتی و مواد اولیه تولیدکنندگان وابسته به صدور کارت بازرگانی است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در رابطه با اعتبارسنجی کارت های بازرگانی، شرکت هایی در این رابطه ایجاد شده است.

منبع: نصر نیوز
عناوین برگزیده