تاریخ: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۲:۳۴
بازدید: ۱۹۵
کد خبر: ۵۵۹۴۹
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

چالش جدید برای خودروهای برقی

می متالز - نزدیک به یک دهه طول کشید تا خودروسازان بزرگ متقاعد شوند که تولید انبوه خودروهای برقی را جدی بگیرند و در این زمینه سرمایه‌گذاری کنند.
چالش جدید برای خودروهای برقی

به گزارش می متالز، نزدیک به یک دهه طول کشید تا خودروسازان بزرگ متقاعد شوند که تولید انبوه خودروهای برقی را جدی بگیرند و در این زمینه سرمایه‌گذاری کنند.

اکنون که این اتفاق رخ داده چالش بزرگ‌تری پیش‌روی این شرکت‌ها قرار دارد و آن متقاعد ساختن مشتریان بیشتری برای خرید خودروهای برقی است.

درخواست هربرت دیاس، مدیرعامل فولکس‌واگن در نمایشگاه خودروی فرانکفورت نیز در همین راستا انجام شد؛ او از دولت‌ها خواست تا از حمایت‌‌ از خودروهای سوخت فسیلی دست بردارند و به پشتیبانی از تولید برقی‌ها روی آورند.

آنچنان که کارلوس تاوارس، مدیرعامل پژو نیز اذعان می‌کند: «بزرگ‌ترین گامی که خودروسازی باید در آینده بردارد در رابطه با برقی‌ها نیست چراکه آمدن آنها ناگزیر است اما بزرگ‌ترین گام تولید خودروهای نوین کارآمد برای تعداد بیشتری از مشتریان خواهد بود.»

بررسی‌ها نشان می‌دهد که خودروهای برقی تاکنون در کشورهایی مورد توجه قرار گرفته‌اند که دولت به آنها یارانه می‌دهد، از این‌رو به‌نظر می‌رسد بحث‌های مربوط به بازاریابی برای این خودروها هنوز از اهمیت بالایی برخوردار باشند.

عناوین برگزیده