تاریخ: ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۴:۰۶
بازدید: ۱۸۷
کد خبر: ۵۶۲۳۷
سرویس خبر : انرژی

راه اندازی موقت "فلر" بزرگترین طرح صنعتی زاگرس مرکزی

می متالز - مدیرعامل پتروشیمی اوره لردگان گفت: با راه اندازی موقت "فلر" طرح کود شیمیایی اوره لردگان اولین گام جهت شروع به کار این صنعت در مسیری ایمن برداشته شدو مطابق با برنامه زمانبندی ایستگاه گاز یوتیلیتی با موفقیت راه ­اندازی شد.
راه اندازی موقت "فلر" بزرگترین طرح صنعتی زاگرس مرکزی

به گزارش می متالز، محسن محمودی بیان کرد: باراه اندازی ایستگاه گاز یوتیلیتی یک گام تا نهایی شدن فاز اول ( یوتیلیتی) برداشته شد.

او تصریح کرد: با مشتعل شدن شعله های گاز برفراز دودکش 85 متری با رعایت کامل اصول ایمنی مراحل تست و راه اندازی موقت آن با موفقیت سپری شد.
مدیرعامل پتروشیمی اوره لردگان افزود: تمامی مراحل و برنامه ریزی واجرای دقیق این فرایند با نظارت کامل واحد ایمنی و آتش نشانی (HSEE) انجام پذیرفت.
محمودی گفت: با تلاش شبانه‌روزی مهندسان ایرانی امسال شاهد راه اندازی این پتروشیمی خواهیم بود.
گفتنی است که شرکت پتروشیمی لردگان در زمینی به مساحت 100هکتاردرمنطقه فلارد (55 کیلومتری شهر لردگان) شهرستان لردگان واقع در استان چهارمحال و بختیاری در حال احداث است.
تولیدات این مجتمع اُوره و آمونیاک بوده و ظرفیت تولید سالانه آن 1073 هزار تن اُوره و 677 هزار تن آمونیاک است که بخش عمده ای از آمونیاک تولیدی برای تولید اُوره در داخل مجتمع مصرف می شود و 74 هزار تن به صورت مازاد برای عرضه مستقیم به بازار در نظر گرفته شده است.

عناوین برگزیده