تاریخ: ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۵۲
بازدید: ۲۰۹
کد خبر: ۵۶۲۴۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
این شرکت بیمه در انتظار پاییز؛

«ودی» چرتکه انداخت

می متالز - شرکت «بیمه دی» در ابتدا ۲۵۸۰ میلیارد تومان خسارت پرداختی برای کل سال پیش‌بینی کرده بود که این برآورد در گزارش ۳ ماهه نخست به ۲۶۸۴ میلیارد تومان افزایش یافت.
«ودی» چرتکه انداخت

به گزارش می متالز، شرکت «بیمه دی» از ابتدا برای سال جاری برآورد کرده بود بتواند ۳۸۹۴ میلیارد تومان حق بیمه صادر کند و همچنان بر این رقم پافشاری می‌کند اما؛ از سوی دیگر، ۲۵۸۰ میلیارد تومان خسارت پرداختی برای کل سال پیش بینی کرده بود که این برآورد در گزارش ۳ ماهه نخست به ۲۶۸۴ میلیارد تومان افزایش یافت.

حال نگاهی به روند حق بیمه صادره و خسارت پرداختی این شرکت بیمه در سال جاری می‌اندازیم.
«بیمه دی» طی عملکرد ۵ ماه اول سال ۹۸ مبلغ ۱۶۴ میلیارد تومان حق بیمه صادره به ثبت رساند و در مقابل، ۸۰۳ میلیارد تومان خسارت پرداختی متحمل شد.

به این ترتیب، تاکنون این شرکت توانسته تنها ۴ درصد حق بیمه صادره و ۳۰ درصد خسارت پرداختی را پوشش دهد.

در مجموع، عملکرد مدت یاد شده نسبت به ۵ ماهه سال ۹۷ حدود ۲ و ۵۴ میلیارد تومان کاهش به ترتیب در حق بیمه صادره و خسارت پرداختی مشاهده می‌شود.

پوشش اندک حق بیمه صادره در مدت سپری شده از سال جاری چندان تعجب برانگیز نیست، چرا که در سال‌های گذشته نیز روند شناسایی به همین منوال بوده و معمولا در آبان ماه مبلغ بالایی در این سرفصل شارژ می‌شود. از همین رو، انتظار می‌رود پوشش اندک حق بیمه صادره در نیمه دوم سال جبران شود.

بنابراین، با توجه به روند موجود، می‌توان چنین انتظار داشت که در پایان سال «ودی» به پیش بینی‌های خود دست یابد و بتواند درآمد بیشتری نسبت به گذشته شناسایی کند.

عناوین برگزیده