تاریخ: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۶:۵۶
بازدید: ۱۴۴
کد خبر: ۵۶۳۲۵
سرویس خبر : آهن و فولاد

از افتتاح اولین کارخانه بنتونیت تا برگزای جشن باشکوه خانواده بزرگ فولاد سنگان

می متالز - با حضورنگهبان (نماینده مجلس)، رسولیان (معاون استاندار خراسان رضوی)، امرایی (مدیرعامل فولاد سنگان)، طیب نیا (معاون خرید فولاد مبارکه)،ترابی (مدیرروابط عمومی فولاد مبارکه)،کفعمی (مدیرعامل شرکت آتیه فولاد اصفهان) و جمعی از مسوولان شهرستان، کارخانه یکصدهزارتنی تولید بنتونیت افتتاح و در جریان این مراسم، امرایی گزارش مبسوطی در خصوص روند پیشرفت پروژه کنسانتره، خط تولید گندله و همچنین دیگر پروژه های جانبی ارایه داد.
از افتتاح اولین کارخانه بنتونیت تا برگزای جشن باشکوه خانواده بزرگ فولاد سنگان

به گزارش می متالز، امرایی، مدیرعامل شرکت فولاد سنگان در آیین افتتاحیه تولید کارخانه بنتونیت گفت: افتتاح کارخانه تولید بنتونیت را یک گام اساسی در جهت خودکفایی استان به این ماده دانست و گفت: بنتونیت به عنوان یک ماده معدنی برای تولید گندله سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد، پیش از احداث کارخانه این ماده خارج از منطقه تامین می‌شد، با توجه به شعار امسال مبنی بر رونق تولید، تلاش شد با احداث کارخانه، این منطقه از بنتونیت خودکفا شود. امرایی ظرفیت تولید این کارخانه را ۱۰۰ هزار تن عنوان کرد وافزود: این کارخانه قابلیت افرایش به ۲۰۰هزار تن را دارد، همچنین این کارخانه به‌طور مستقیم برای ۲۰ نفر و غیر مستقیم برای ۱۰۰ نفر اشتغال ایجاد و با سرمایه گذرای اولیه ۱۴۰ میلیارد ریالی شرکت صنعتی و معدنی  آتیه فولاد احداث شده است.

وی افزود: این کارخانه نیاز گندله سازی شرکت فولاد سنگان را با ظرفیت تولید ۵ میلیون تن و سایر شرکت‌های منطقه را تامین می‌کند.

 برگزاری جشن دومین سالگرد افتتاح کارخانه گندله سازی

به مناسبت دومین سالگرد افتتاح کارخانه گندله سازی و همچنین گرامیداشت اعیاد، جشنی باشکوه با حضور خانواده بزرگ فولاد سنگان، امام جمعه شهرستان (حجت الاسلام و المسلمین شمسیان)، نگهبان (نماینده مجلس)، فرماندار و جمع کثیری از مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار و در این جشن از افرادی شاخص تجلیل بعمل آمد.

در این جشن بزرگ امرایی (مدیرعامل فولاد سنگان) ضمن خیر مقدم و تبریک ایام، از راه اندازی بزرگترین کارخانه کنسانتره سازی شرق کشور به ظرفیت 5 میلیون تن در سال، تا پایان سال  خبر داد و گفت: بزرگترین پروژه کنسانتره سازی شرق کشور در حالی تا چند ماه آتی به بهره برداری خواهد رسید که با اولویت جذب نیروهای بومی، آزمونی عدالت محور برگزار خواهد شد.

امرایی گفت: با راه اندازی کارخانه کنسانتره سازی،  ۴۰۰ نفر بصورت مستقیم و ۳۰۰۰ نفربصورت غیر مستقیم مشغول بکار خواهند شد.

امرایی تصریح کرد: در سالی که مزین به رونق تولید است این واحد نقش به سزایی در اشتغال و رفع بیکاری در شهرستان خواهد داشت. در حال حاضر 800 نفر در دو شیفت به صورت پیوسته برای تکمیل این پروژه فعالیت میکند.

مدیرعامل فولاد سنگان در خصوص مسئولیت اجتماعی این شرکت گفت: فولاد مبارکه در حوزه مسئولیت های اجتماعی فعال بوده و در حال حاضر 7 مدرسه در منطقه سنگان و خواف توسط مجموعه فولاد مبارکه و سنگان در حال احداث هستند. سعی شده تا ابتدای مهر ماه بخشی از این مدارس افتتاح شود. این مدارس با بهترین مصالح و ایمنی ساخته شده است.

وی ساخت زیرساخت‌ها، گلریزان برای آزادی سازی زندانیان، کمک به ورزشکاران و گروه های ورزشی درشهرستان، ایجاد فضاهای سبز و حمایت از تعاونی های تولیدی برای ایجاد اشتغال در شهرستان را بخشی از مسئولیت اجتماعی این شرکت عنوان کرد.

در این جشن باشکوه نیز، از همکارانی که تا پای جان در دفاع از حریم اهل بیت جنگیدند، توسط امام جمعه شهرستان خواف (حجت الاسلام و المسلمین شمسیان) تقدیر بعمل آمد و ایشان وجود این چنین نیروهای ارزشمند در این مجموعه را موجب افتخار دانست.

در ادامه نیز با حضور نماینده شهرستان از آتش نشانانی که در اطفای حریق شرکت توسعه ملی نقش بسزایی داشتند و بسیاری از نخبگان، فعالان سیستم های پیشنهادی وانگیزشی و مخترعینی که با ارائه مقالات علمی ارزشمند در سطح بین المللی در کسب مدارج علمی ارزشمند کوشیدند، تقدیر بعمل آمد.

منبع: شما نیوز
عناوین برگزیده