تاریخ: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۲:۴۴
بازدید: ۱۱۸
کد خبر: ۵۶۳۲۸

عملیات اجرایی روسازی راه‌آهن اردبیل همزمان با سفر رئیس جمهور آغاز می‌شود

می متالز - استاندار اردبیل گفت: با توجه به پیشرفت مناسب پروژه خط ریلی اردبیل و طبق هماهنگی‌های انجام یافته همزمان با سفر رئیس جمهور به استان اردبیل عملیات اجرایی روسازی پروژه راه‌آهن میانه - اردبیل آغاز خواهد شد.
عملیات اجرایی روسازی راه‌آهن اردبیل همزمان با سفر رئیس جمهور آغاز می‌شود

به گزارش می متالز، اکبر بهنام جو عصر امروز در جلسه شورای اداری استان اردبیل که در سالن اجتماعات فدک اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به پیشرفت مناسب پروژه خط ریلی اردبیل طبق هماهنگی‌های انجام یافته همزمان با سفر رئیس جمهور به استان اردبیل عملیات اجرایی روسازی پروژه راه‌آهن میانه - اردبیل آغاز خواهد شد.

وی افزود: اکنون که در جنگ اقتصادی قرار گرفته‌ایم نیاز به فعالیت بیشتر داشته و باید فعالیت خود را نسبت به گذشته چندین برابر کنیم تا وظیفه اصلی خود در جامعه و حل مشکلات مردم را ایفا کنیم.

استاندار اردبیل بیان کرد: با توجه به اینکه بیست و سومین جشنواره تولیدات مراکز صدا و سیمای استان‌ها در سال ۹۹ به میزبانی استان اردبیل برگزار خواهد شد خود را برای میزبانی مناسب از این جشنواره و شناساندن توانمندی‌های استان در حوزه‌های مختلف گردشگری و اقتصادی آماده می‌کنیم و باید از این فرصت مناسب استفاده کرده و پروژه‌های استانی را با پیشرفت و سرعت بیشتری به اتمام برسانیم تا در سال آتی بتوانیم از فرصت پیش آمده به نحو احسن بهره ببریم.

بهنام جو تشریح کرد: یکی از دلایل تاخیر پیش آمده در سفر رئیس جمهور به استان اردبیل هماهنگی و برنامه‌ریزی برای دریافت امتیازات بیشتر از این سفر بوده و از این رو باید زمینه مناسبی را در استان برای اخذ امتیازات بیشتر از این سفر برای توسعه استان ایجاد کنیم و یکی از این برنامه‌ها برگزاری جلسه شورای بانک‌ها در استان اردبیل بود که در طی آن ۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای پروژه‌های سرمایه‌گذاری و اقتصادی و ۷۰۰ میلیارد تومان نیز برای پروژه‌های عمرانی استان اختصاص یافت.

وی گفت: یکی از پروژه‌های بزرگ تاریخ استان اردبیل پروژه مهار آب‌های مرزی در شمال استان اردبیل بود که با اجرای این پروژه ۴۷ هزار هکتار از اراضی دیم را به آبی تبدیل می‌شود که با اعتبار ۳ هزار میلیارد تومانی اجرا می‌شود که تا به امروز ۱۳ هزار هکتار از این پروژه انجام یافته و امیدواریم که تا پایان سال عملیات اصلی آن پایان یافته و شاهد توسعه بخش کشاورزی استان باشیم.

عناوین برگزیده