تاریخ: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۲:۵۵
بازدید: ۱۴۰
کد خبر: ۵۶۳۳۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
غضنفری:

نمره تیم اقتصادی دولت روحانی بسیار ضعیف است

می متالز - وزیر اسبق صنعت، معادن و تجارت گفت: دولت در سال ۹۷ عملکرد بسیار ضعیفی داشت و همه چیز رها شده بود، در سال ۹۸ کنترل‌ها بهتر شده؛ اما همچنان نگرانی وجود دارد که تغییر مکرر مقررات موجب سرخوردگی بخش تولید شود.
نمره تیم اقتصادی دولت روحانی بسیار ضعیف است

به گزارش می متالز، مهدی غضنفری، وزیر اسبق صنعت، معدن و تجارت درباره عملکرد دولت در حوزه ارزی و اقتصادی گفت:  دولت در سال ۹۷ عملکرد بسیار ضعیفی داشت و همه چیز رها شده بود.

وی ادامه داد: در سال ۹۸ کنترل‌ها بهتر شده؛ اما همچنان نگرانی وجود دارد که تغییر مکرر  مقررات موجب سرخوردگی بخش تولید شود.

غضنفری با بیان اینکه مراقبت بیشتر از فضای کسب و کار ضروری است، افزود: فضای کسب و کار دچار تغییرات مکرر است و برای فعالان بخش خصوصی خوب نیست و این یعنی نمره  ضعیف برای تیم اقتصادی دولت.

این فعال سیاسی اصولگرا خاطر نشان کرد: اقتصاد کشورمان با این حرکت‌های ضعیف دولت چندان پیش نخواهد رفت؛  امیدواریم آن دولت جوان حزب الهی که مقام معظم رهبری فرمودند تشکیل شود و در آن صورت خیلی از آرزوها برآورده می شود‌.

غضنفری درباره حضور خود  در انتخابات آینده مجلس، خاطر نشان کرد: تصمیمی برای انتخابات مجلس نداشته و با گروه خاصی فعالیت ندارم.

عناوین برگزیده