تاریخ: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۵:۳۵
بازدید: ۱۵۱
کد خبر: ۵۶۴۳۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرکل دفتر صنایع برق و الکترونیک وزارت صمت خبر داد:

برگزاری نخستین میز تعمیق ساخت داخل صنعت برق درآبان ماه

می متالز - نخستین میز تعمیق و ساخت داخل صنعت برق و الکترونیک با انعقاد چندین قرار داد در آبان ماه در تهران برگزار می شود.
برگزاری نخستین میز تعمیق ساخت داخل صنعت برق درآبان ماه

به گزارش می متالز، مدیرکل دفتر صنایع برق و الکتریک با بیان این خبر توضیح داد: نخستین میز تعمیق صنعت برق با محوریت قرار دادن صنایع مخابرات در آبان ماه در وزارت صنعت، معدن و تجارت با حضور تولید کنندگان و ذی نفعان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در میز ساخت داخل برق چندین موضوع پی گیری خواهد شد گفت:اپراتورهای تلفن همراه به عنوان بخشی از صنعت مخابرات کشور از این جهت که صنعت مخابرات کشور تامین کننده خاص دارد و ازطرف دیگر تقاضا کنندگان این صنعت مجموعه های محدودی همچون شرکت مخابرات ایران ودیگر اپراتورهای تلفن های همراه و به طور خاص همراه اول و ایرانسل که اصلی ترین هستند،در این میز حضور خواهند داشت.

گردان بیان کرد: استفاده از ظرفیت های بخش داخلی و خصوصی برای تامین برخی از کالاهایی که مورد نیاز در حوزه اپراتوری وبرق خودور است، از جمله محورهای میز تعمیق داخل صنعت برق خواهد بود.

او توضیح داد: بخشی از توقف خودرو و بعداز اینکه تحریم ها بین المللی جدی ترشد در زمینه برق خودور و تجهیزات الکترونیکی است. ازاین رو تامین برق خودرو یکی از بخش های میزتعمیق داخل خواهدبود.

مدیرکل دفتر صنایع برق و الکترونیک از تولید بردهای الکترونیکی در صنایع مختلف و صنعت لوازم خانگی به عنوان دیگر موضوعات پیشنهادی در این میز خبرداد.

عناوین برگزیده