تاریخ: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۱:۲۹
بازدید: ۱۸۵
کد خبر: ۵۶۵۰۵
سرویس خبر : زمین شناسی

همکاری مشترک مرکز پژوهش‌های کاربردی سازمان زمین‌شناسی با موسسه رازی

می متالز - رئیس مرکز پژوهش های کاربردی سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور از موسسه واکسن و سرم سازی رازی بازدید کرد.
همکاری مشترک مرکز پژوهش‌های کاربردی سازمان زمین‌شناسی با موسسه رازی

به گزارش می متالز، این بازدید به منظور آشنایی با فعالیت های موسسه رازی انجام شد. پیش از شروع بازدید، جلسه ای با حضور دکتر اسحاقی رئیس موسسه رازی، معاونان وی و دکتر قریب رئیس مرکز به همراه مسئولین و کارشناسان آزمایشگاه های شیمی برگزار شد.

در این بازدید ضمن معارفه و ارائه پروژه ها به زمینه های مشترکی که امکان همکاری بین سازمان و موسسه میسر است اشاره شد و مرکز پژوهش های کاربردی آمادگی خود را در جهت همکاری های موثر برای پیشبرد اهداف هر دو مجموعه اعلام کرد.

اسحاقی رئیس موسسه رازی در این جلسه ضمن خوش آمدگویی، تمایل موسسه را در جهت برقراری ارتباط موثر و بهره گیری از توانمندی های مرکز به ویژه در مباحث زمین شناسی پزشکی، زمین دامپزشکی و آزمایشگاه ها اعلام کرد.

در ادامه و پس از نمایش کلیپی از سابقه و وضعیت کنونی موسسه واکسن و سرم سازی رازی، بازدیدی از موزه و آزمایشگاه های کنترل کیفیت موسسه بعمل آمد و در حین بازدید طرفین به بحث و تبادل نظر در خصوص قابلیتها و موانع موجود در آنالیزهای شیمیایی پرداختند.
گفتی است در پایان این بازدید مقرر شد مرکز پژوهش های کاربردی و موسسه رازی در آینده همکاری های مشترک را در قالب تفاهم نامه در دستور کار قرار دهند.

منبع: عصر معدن
عناوین برگزیده