تاریخ: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۰۳:۳۴
بازدید: ۱۴۵
کد خبر: ۵۶۵۷۲
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

شیب صعودی فروش خودرو در ژاپن

می متالز - به تازگی میزان فروش خودروهای ژاپن در دسته‌بندی‌های کوچک، متوسط و بزرگ در ماه اوت ۲۰۱۹ میلادی منتشر شده است که نشان می‌دهد فروش خودرو در این بازه زمانی نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد یافته است.
شیب صعودی فروش خودرو در ژاپن

به گزارش می متالز، به تازگی میزان فروش خودروهای ژاپن در دسته‌بندی‌های کوچک، متوسط و بزرگ در ماه اوت ۲۰۱۹ میلادی منتشر شده است که نشان می‌دهد فروش خودرو در این بازه زمانی نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد یافته است.

بر اساس گزارش و آمارهای منتشر شده در وب سایت marklines، میزان فروش خودرو در اوت ۲۰۱۹ میلادی شاهد یک رشد و افزایش 6.7 درصدی بوده و به ۶۸۸ هزار و ۶۰۰ دستگاه رسیده است.

فروش خودروهای سایز متوسط و بزرگ در اوت سال جاری میلادی به ۲۴۲ هزار و ۷۱۸ دستگاه رسیده است، در حالی که این رقم در مدت مشابه سال گذشته، ۲۳۳ هزار و ۳۵۸ دستگاه بوده و به این ترتیب رشد ۴درصدی را برای این دسته‌بندی از خودروها در ژاپن به نام خود ثبت کرده است.

در همین بازه زمانی، فروش خودروهای سایز کوچک در بازار ژاپن از ۱۳۰ هزار و ۸۶۰ دستگاه در اوت ۲۰۱۸ به ۱۴۵ هزار و ۸۸۲ دستگاه در اوت ۲۰۱۹ میلادی رسیده است و به این ترتیب یک رشد و افزایش 11.5 درصدی را به خود اختصاص داده است.

یکی از نکاتی که کارشناسان با بررسی جداول و آمارهای مختلف از میزان فروش خودروهای پرطرفدار و محبوب در بازار ژاپن به آن اشاره می‌کنند، آن است که مشتریان و شهروندان در این کشور تمایل بسیار زیادی به خریداری و استفاده از خودروهای وطنی از خود نشان می‌دهند.

عناوین برگزیده