تاریخ: ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۱:۰۲
بازدید: ۱۴۷
کد خبر: ۵۶۶۶۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

قدردانی کمیسیون اقتصادی مجلس از بانک صنعت و معدن

می متالز - رییس کمیسیون اقتصادی مجلس اظهارکرد: بانک صنعت و معدن نقش مهمی در توسعه کشور دارد و امیدوارم با حمایت مجلس و دولت بتواند در این شرایط حساس نقش حیاتی خود را در کمک به صنایع و معادن کشور ایفا کند.
قدردانی کمیسیون اقتصادی مجلس از بانک صنعت و معدن

به گزارش می متالز، حضرتی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در نشستی که امروز چهارشنبه ۱۳ شهریور با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره و جمعی از مدیران و روسای شعب این بانک ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری امام حسین (ع) گفت: کاهش و قطع وابستگی اقتصاد به نفت یکی از مهمترین موضوعاتی است که بر اساس سیاست های کلی نظام در دستور کار مجلس و دولت قرار گرفته و اصلاح نظام بودجه ریزی در کشور نیز بر اساس همین اصل در دستور کار قرار دارد.

وی با تجلیل از نقش ارزنده بانک صنعت و معدن در ایجاد و احیای واحدهای تولیدی و صنعتی بیان داشت: در شرایط کنونی اقتصاد کشور باید تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات تولیدکنندگان به کار ببندیم و برای گذار از موانع پیش رو حمایت از شبکه بانکی ضرورت دارد.

حضرتی با اشاره به نقش توسعه ای بانک صنعت و معدن در توسعه زیرساخت های کشور در حوزه صنعت و معدن اظهار امیدواری کرد با برنامه ریزی دقیق و ارائه تسهیلات به کارآفرینان و تولیدکنندگان سطح تولید و اشتغال کشور حفظ و ارتقا یابد.

رییس کمیسیون اقتصادی با توجه به محدودیت منابع کشور خواستار تخصیص بهینه منابع به صنعتگران شد و از عملکرد و خدمات بانک صنعت و معدن تشکر و قدردانی کرد.

عناوین برگزیده