تاریخ: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۷:۴۵
بازدید: ۲۵۲
کد خبر: ۵۶۶۸۱
سرویس خبر : مسکن و ساختمان
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر اصفهان :

صنعت ساختمان یکی از مهمترین صنایع دنیا است

می متالز - رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر اصفهان از صنعت ساختمان به عنوان یکی از مهمترین صنایع دنیا نام برد.
صنعت ساختمان یکی از مهمترین صنایع دنیا است

 

به گزارش می متالز، شیرین طغیانی در نشست خبری مراسم نخستین نمایشگاه رونق تولید ملی و همچنین اولین نمایشگاه پوشش‌های ساختمانی با اظهار تاسف از اینکه از وقتی ساختمان سازی به صنعت تبدیل شده شاهد نزول کیفیت ساختمان بودیم اظهار داشت: این اهمیت وجود دارد که با توجه به پوشش اقلیمی و کالبدی مباحث کیفی ساختمان ها هم مدنظر قرار گیرد.

وی ادامه داد: از سپیده دم تاریخ تاکنون معماری و شهرسازی یکی از مهمترین معیارهای تمدن ساز در سرتاسر جهان بوده و این نقش بی‌بدیل صنعت ساختمان می‌تواند ما را به این موضوع رهنمود کند که توجه به کیفیت صنعت ساختمان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای شهر اصفهان گفت: شاید در سایر صنعت‌ها بحث تولید، تولید اقتصادی و نتایج آن مورد توجه است، اما به نظر می‌رسد یکی از مهم‌ترین و شاخص‌های صنعت ساختمان، بحث تمدن سازی است. 

وی با بیان اینکه این نمایشگاه‌ بستری است برای رونق صنعت ساختمان با وجود همه مشکلات و رکود است، ابراز امیدواری کرد: در سال‌های آینده با کیفیت بیشتر و با شرایط بهتر شاهد برگزاری بهتر این نمایشگاه در عرصه صنعت ساختمان باشیم.

طغیانی تصریح کرد: پوشش ساختمانی و تاثیر آن علاوه بر کیفی سازی ساختمان می‌تواند در سیما و منظر شهری موثر باشد.

عناوین برگزیده