تاریخ: ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۰:۳۸
بازدید: ۱۶۳
کد خبر: ۵۶۷۸۵
سرویس خبر : آهن و فولاد

بازدید مدیرعامل و معاونین هلال احمر استان یزد از شرکت فولاد آلیاژی ایران

می متالز - در راستای برنامه تدوین شده به منظور ارتقاء سطح HSE شرکت فولاد آلیاژی ایران برای بهره گیری از توانمندی‌ها و تجربه‌های برتر ارگان‌ها و شرکت‌های کشور، جلسه‌ای با حضور مدیرعامل هلال احمر استان یزد و معاونان حوزه‌های مختلف آن سازمان برگزار شد.
بازدید مدیرعامل و معاونین هلال احمر استان یزد از شرکت فولاد آلیاژی ایران

به گزارش می متالز،  پیرو برنامه تدوین شده به منظور ارتقاء سطح HSE شرکت فولاد آلیاژی ایران برای بهره گیری از توانمندی‌ها و تجربه‌های برتر ارگان‌ها و شرکت‌های کشور پس از رایزنی‌ها و برگزاری جلسات مقدماتی با مقامات هلال احمر استان یزد، جلسه‌ای با حضور مدیرعامل هلال احمر استان یزد و معاونان حوزه‌های مختلف آن سازمان (امداد و نجات، بهداشت و درمان و…) در شرکت فولاد آلیاژی ایران برگزار شد. در این جلسه ضمن تشریح جایگاه فولاد آلیاژی ایران به عنوان یک شرکت پیشرو در صنعت فولاد، در حوزه تولید محصولات آلیاژی کیفی در کشور، دیدگاه و چشم‌انداز شرکت به منظور دستیابی به جایگاه یک شرکت عالی و قرار گرفتن در زمره Benchmark های ملی و بین‌المللی در حوزه‌های ایمنی، سلامت و محیط زیست توسط مدیـرعامل شرکت و رئیس واحد HSE ارائه شد و در نهایت فعالیت مشترک در حوزه‌های ذیل به منظور ارتقا سطح HSE مورد توافق قرار گرفت که در سریع ترین زمان و به صورت گام به گام و با همت همه اعضاء خانواده بزرگ فولاد آلیاژی ایران، اجرایی می شود:

  1. برگزاری کلاس‌های آموزش کمک‌های اولیه مقدماتی برای کلیه پرسنل و برگزاری دوره‌های پیشرفته برای افراد برگزیده در کارگاه‌های تولیدی شرکت.
  2. برگزاری مانورهای مشترک و مانورهای تخصصی از جمله امداد، نجات و …
  3. مشارکت در طراحی و برگزاری دوره تخصصی HSE ویژه صنایع فولاد با استفاده از ظرفیت دانشگاهی و تخصصی سازمان هلال احمر در این حوزه
  4. تشکیل خانه هلال در شرکت فولاد آلیاژی ایران به منظور ایجاد پل ارتباطی مناسب و دائمی میان شرکت فولاد آلیاژی ایران و سازمان هلال احمر استان یزد
  5. تشکیل یک کارگروه تخصصی ایجاد پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در شهرستان یزد با مشارکت شرکت فولاد آلیاژی ایران

در خاتمه جلسه نیز، مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران و برخی از مسوولان شرکت توسط مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد به عضویت سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر درآمدند.

عناوین برگزیده