تاریخ: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۰۸
بازدید: ۹۶
کد خبر: ۵۶۸۹۵
سرویس خبر : آهن و فولاد

حضور فعال شرکت سهامی ذوب‌ آهن اصفهان در نمایشگاه بین‌المللی بازسازی سوریه

می متالز - ذوب آهن اصفهان به عنوان بزرگترین تولید کننده فولادهای ساختمانی در ایران در نمایشگاه بین المللی بازسازی سوریه حضوری فعال دارد.
حضور فعال شرکت سهامی ذوب‌ آهن اصفهان در نمایشگاه بین‌المللی بازسازی سوریه

به گزارش می متالز، روز نخست این نمایشگاه با حضور مقامات کشور سوریه و ایران آغاز بکار نمود.
برخی از مقامات و بازرگانان و فعالان بازار فولاد از غرفه ذوب آهن اصفهان بازدید نمودند و از نزدیک و با توضیحات کارشناسان ذوب آهن با توانمندیها و محصولات شرکت آشنا شدند.
وزیر حمل و نقل سوریه در بازدید از غرفه ذوب آهن ضمن ابراز خرسندی از حضور شرکت های ایرانی در نمایشگاه، توانمندی های ذوب آهن اصفهان را در تولید کننده محصولات فن آوری ستود و با مطالب ارائه شده کارشناسان شرکت در خصوص تعرفه های ترجیحی اظهار امیدواری کرد موانع موجود هرچه سریعتر برطرف شود.
دکتر ترکابادی سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه نیز که در این بازدید وزیر سوری را همراهی میکرد از حضور این شرکت و با محصولات جدید در بازار سوریه استقبال کرد.
در روز نخست این نمایشگاه همچنین مدیر عامل شرکت steel tech سوریه که از مشتریان محصولات ذوب آهن اصفهان هم می باشد با حضور در غرفه و گفتگو با کار شناسان شرکت از کیفیت محصولات ذوب آهن اصفهان ابزار رضایت نمود.

همچنین تعدادی از بازرگانان کشورهای مختلف و فعالان بازار فولاد با حضور در غرفه ذوب آهن ضمن گفتگو با کارشناسان راههای همکاری متقابل را بررسی نمودند.

منبع: می متالز
عناوین برگزیده