تاریخ: ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۵:۴۰
بازدید: ۲۳۷
کد خبر: ۵۶۹۰۴
سرویس خبر : آهن و فولاد
استاندار ‌اصفهان:

صنایع روش‌های نوینی برای بازاریابی و فروش محصول تعریف کنند

می متالز - استاندار اصفهان گفت: امروزه با عرضه روش‌های نوین بازاریابی و فروش محصولات در جهان، روش‌های سنتی دیگر جوابگوی نیازها نیست و صنایع استان از جمله فولاد مبارکه هم باید با همین ابزارهای نوین، بازارهای جدیدی برای خود تعریف کنند.
صنایع روش‌های نوینی برای بازاریابی و فروش محصول تعریف کنند

به گزارش می متالز، عباس رضایی روز چهارشنبه در دیدار مدیرعامل و معاونان شرکت فولاد مبارکه افزود: استفاده از روش‌های نوین بازاریابی، به‌ روز رسانی تجهیزات، مصرف بهینه آب، جایگزینی پساپ و توجه به مسائل زیست محیطی در راستای ارتقای بهره‌وری و افزایش تولید باید در دستور کار قرار بگیرد.

وی فولاد مبارکه را افتخاری برای کشور دانست و بیان کرد: این شرکت باید برای افزایش تولیدات خود و کاهش مسائل زیست محیطی تلاش بیشتری داشته باشد و با به روز رسانی تجهیزات در راستای ارتقای بهره‌وری گام‌های بیشتری بردارد.

استاندار اصفهان اضافه کرد: آمادگی لازم برای کمک به صنایع از سوی مدیریت استان وجود دارد و برای تامین مواد اولیه نیز به زودی نشست‌هایی با دستگاه‌های مسوول برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به شرایط جنگ اقتصادی و تحریم‌های ناجوانمردانه استکبار ‌جهانی تصریح کرد: باید در این شرایط با تدبیر و ایده‌های نو در جهت تقویت این صنعت گام برداریم تا دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را شکست دهیم.

رضایی با ابراز خرسندی از حضور این شرکت در فعالیت‌های اجتماعی اظهارداشت: شرکت فولاد مبارکه نقش مهمی در بحث مسوولیت‌های اجتماعی ایفا می‌کند اما با توجه به برخی مشکلات و کاستی‌ها در سایر نقاط استان، باید جهت توسعه پایدار این مناطق نیز اقدام‌هایی در دستور کار قرار گیرد.

وی همچنین با قدردانی از صرفه‌جویی و مصرف بهینه آب در شرکت فولاد مبارکه افزود: استفاده از پساب فاضلاب با توجه به محدودیت منابع، اقدام خوبی است اما همچنان باید گام‌های بیشتری در این زمینه برداشته شود تا بتوان بهره‌وری مناسب‌تری را شاهد باشیم.

مجتمع فولاد مبارکه با ۱۷ کیلومتر مربع سالن و عرضه سالانه ۷.۲ میلیون تن فولاد خام، به عنوان بزرگ‌ترین واحد تولید ورق‌های فولادی ایران، در ۷۵ کیلومتری جنوب‌غرب اصفهان واقع است.

اصفهان پنج میلیون نفری با بیش از ۹ هزار واحد تولیدی کوچک و بزرگ، ۸۴۰ معدن در حال بهره‌برداری و نزدیک به ۱۸۰ هزار واحد صنفی صنعتی‌ترین استان‌ کشور به شمار می‌آید.

عناوین برگزیده