تاریخ: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۱:۳۹
بازدید: ۸۲
کد خبر: ۵۷۰۲۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تعطیلی واحدهای صنعتی خراسان رضوی ارتباطی به تحریم‌ها ندارد

می متالز - رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: واحدهای صنعتی خراسان رضوی به دلیل تحریم‌ها تعطیل نشدند و واحدهای دچار مشکل با تحریم‌ها ارتباطی ندارند.
تعطیلی واحدهای صنعتی خراسان رضوی ارتباطی به تحریم‌ها ندارد

به گزارش می متالز، حسن حسینی امشب در جلسه ستاد مقاومتی خراسان رضوی با حضور وزیر کشور در تالار شهید هاشمی نژاد بیمارستان امام رضا (ع) اظهار داشت: 600 واحد معدنی در استان فعال هستند، واحدهای صنعتی خراسان رضوی به دلیل تحریم‌ها تعطیل نشدند و واحدهای دچار مشکل با تحریم‌ها ارتباطی ندارند، برخی از واحدها دارای سه شیفت کاری شدند، تعطیلی برخی از واحدها امری طبیعی است اما برخی بر این باورند که این امر به دلیل وجود تحریم‌ها است.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی ادامه داد: نابسامانی موجود در سیستم ما را دچار چالش‌های مختلفی می‌کند، سالیانه 30 میلیون زائر به خراسان رضوی مشرف می‌شوند و با این اختیارات محدود نمی‌‎توان فعالیت به‌سزایی داشت، تمامی مشکلات موجود در ستاد تدبیر تشریح می‌شود، بخشی از این مشکلات در ستادهای فرعی بیان شده و برخی باید توسط استاندار برطرف شود.

وی گفت: تمام مسوولیت‌هایی که در حیطه اختیارات استاندار وجود دارد بدون مشکل برطرف می‌شود اما برخی از آنها از عهده وی خارج است، حاشیه‌نشینی و تحصیلات دانشگاه‌ها از مشکلات بسیار بزرگ خراسان رضوی است.

حسینی بیان کرد: مثلث توسعه اقتصادی در محدوده کمی پاسخگوی مشکلات ماست، این مثلث باید به کشتی توسعه اقتصادی تبدیل شود تا بتوان نتیجه مطلوبی از آن اتخاذ کرد.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی عنوان کرد: منطقه باجگیران دارای 700 نفر جمعیت بوده که در 27 روستای محروم زندگی می‌کنند اما می‌توان در این مناطق اشتغال داشت، باید از ظرفیت‌های آن به صورت صحیح بهره‌برداری شود.

عناوین برگزیده