تاریخ: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۴:۵۴
بازدید: ۱۶۳
کد خبر: ۵۷۱۴۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

برگزاری پیش جلسه مجمع عمومی عادی ایمیدرو با حضور غریب پور

می متالز - "پیش جلسه" مجمع عمومی عادی سالانه ایمیدرو با حضور رییس هیات عامل،‌ معاونان و مدیران این سازمان امروز برگزار شد.
برگزاری پیش جلسه مجمع عمومی عادی ایمیدرو با حضور غریب پور

به گزارش می متالز، در این نشست خداداد غریب پور ابتدا از اقدامات انجام شده در دوره مسوولیت مهدی کرباسیان و همچنین سرپرستی جمشید ملارحمان و نیز اعضای سابق و کنونی هیات عامل تشکر کرد.

غریب پور سپس جزئیات گزارش مدیریت ها و معاونت های مختلف در بخش های طرح های توسعه و سرمایه گذاری ها، مشارکت با بخش خصوصی و توانمندسازی و ... را مورد بررسی قرار داد.

رییس هیات عامل ایمیدرو تاکید کرد: اقداماتی همچون رشد جذب منابع مالی از بخش خصوصی برای توسعه حوزه معدن و صنایع معدنی، مدیریت سود انباشته شرکت های بزرگ با هدف اجرای برنامه های توسعه ای، افزایش فعالیت های اکتشافی، توجه به مسوولیت اجتماعی، توسعه همکاری ها با نهادها و مراکز علمی و تحصصی در قالب تفاهمنامه ها و رشد ظرفیت و تولید مواد معدنی و صنایع معدنی جزو عملکرد شاخص ایمیدرو به شمار می آیند.

وی همچنین به وضعیت واگذاری سهام به بخش خصوصی،‌ جایگاه این حوزه در بورس اوراق بهادار و بررسی مطالبات سازمان از محل واگذاری سهام، اشاره و موضوعات مربوطه را به بحث و بررسی گذاشت.

فردا یکشنبه 31 شهریور ماه، جلسه مجمع عمومی عادی سالانه سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران با حضور اعضای مجمع،‌ بازرس قانونی و حسابرس مستقل برگزار می شود. مجمع ایمیدرو امسال نیز طبق روال سال های اخیر، پیش از موعد نهایی برگزار می شود.

منبع: ایمیدرو
عناوین برگزیده