تاریخ: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۴:۵۸
بازدید: ۲۶۳
کد خبر: ۵۷۱۴۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
بازگشت تدپیکس به کانال ۲۹۷ هزار واحدی:

موج جدید صعود شاخص

می متالز - در معاملات امروز، شاخص بورس تهران عدد ۲۹۷ هزار و ۷۱۲ واحد را ثبت کرد. شاخص هم وزن نیز با ۱۵۱۹ واحد افزایش به رقم ۸۵ هزار و ۷۶۶ واحد رسید. شاخص بازار اول به کانال ۲۱۷ هزار واحدی وارد شد و شاخص بازار دوم نیز عدد ۶۰۲ هزار و ۴۴۷ واحد را ثبت کرد. امروز آیفکس نیز به عدد سه هزار و ۹۵۲ واحد رسید.
موج جدید صعود شاخص

به گزارش می متالز، امروز با دست به دست شدن ۴ میلیارد سهم و اوراق بهادار طی ۳۷۲ هزار نوبت داد و ستد، ارزش معاملات به بیش از ۱۵۵۰ میلیارد تومان رسید.

در معاملات امروز نمادهای "کگل"، "رمپنا" و "فملی" به ترتیب با ۳۴۹، ۲۹۵ و ۲۶۸ واحد افزایش بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل نمادهای "فخاس"، "ونوین" و "وپارس" به ترتیب با ۸۷، ۷۱ و ۴۴ واحد کاهش بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را ثبت کردند. همچنین امروز "وتجارت"، "خساپا" و "وبصادر" پربیننده ‌ترین نمادهای بورسی بودند. از سوی دیگر در پایان داد و ستد امروز بورس تهران، بانک برترین گروه صنعت بود و خودرو و فلزات اساسی به ترتیب جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

شاخص بورس تهران امروز با افزایش ۳۵۴۵ واحد به کانال ۲۹۷ هزار واحدی بازگشت و سنگینی تقاضا نسبت به عرضه در اکثر گروه های بورسی محسوس بود و به گفته کارشناسان بازار سرمایه ورود نقدینگی به بورس، سیگنال های جهانی و گزارش ۶ ماهه شرکت ها مهمترین دلیل تداوم صعود شاخص هستند.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده