تاریخ: ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۷:۰۱
بازدید: ۳۲۲
کد خبر: ۵۷۱۸۶

گروه ملی صنعتی فولاد ایران به شرکت دانش بنیان تبدیل می شود

می متالز - جلسه هم اندیشی حمایت از بومی سازی قطعات و تجهیزات با حضور کارگزاران صندوق پژوهش و نوآوری ریاست جمهوری در گروه ملی برگزار شد.
گروه ملی صنعتی فولاد ایران به شرکت دانش بنیان تبدیل می شود

به گزارش می متالز، به گزارش روابط عمومی گروه ملی صنعتی فولاد ایران، روز دوشنبه مورخ 25 شهریورماه، گروه ملی میزبان نشست هم اندیشی با کارگزاران صندوق پژوهش و نوآوری ریاست جمهوری بود. 

هدف از برگزاری این نشست، حمایت از بومی سازی قطعات و تجهیزات و سرمایه گذاری این صندوق جهت کاهش ریسک پروژه های پژوهشی و فن آورانه و همچنین آشنایی با توانمندی ها و نیازمندی های شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران در حوزه های فن آوری بود. 

در این جلسه که با هماهنگی واحد تحقیق و توسعه تشکیل شده بود، سرپرست مدیریت تحقیق و توسعه، مدیریت کارخانه ماشین سازی و ساخت قطعات، مدیریت واحد سفارشات و انبارها، مدیریت روش ها، سیستم ها و فن آوری اطلاعات و رئیس خرید حاضر بودند و به تبادل نظر و گفتگو با اعضای این صندوق پرداختند.

در پایان این جلسه، کارگزاران صندوق پژوهش و نوآوری، توانمندی ها، دانش فنی و خود اتکایی شرکت گروه ملی را ستودند و بیان داشتند بسیاری از دستاوردها و محصولات شرکت گروه ملی دانش بنیان محسوب می شوند.

با اعلام محمدی، سرپرست مدیریت تحقیق و توسعه، اقدامات اولیه جهت شناسایی و ثبت محصولات و فرآیندهای دانش بنیان شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران آغاز شده، که ماحصل آن معرفی گروه ملی به عنوان شرکتی دانش بنیان خواهد بود.

عناوین برگزیده