تاریخ: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۸:۲۰
بازدید: ۱۷۲
کد خبر: ۵۷۲۰۷
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
همراه با شناسایی سود ۳۳ ریالی؛

پرتفوی بورسی «سفارس» ۱۷.۴ هزارمیلیارد ریال رشد کرد

می متالز - شرکت سیمان فارس و خوزستان در صورت های مالی سه ماهه خود برای هرسهم ۳۳ ریال سود شناسایی کرد.
پرتفوی بورسی «سفارس» ۱۷.۴ هزارمیلیارد ریال رشد کرد

به گزارش می متالز، شرکت سیمان فارس و خوزستان در اطلاعات و صورت های مالی سه ماهه منتهی به ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ برای هرسهم ۳۳ ریال سود شناسایی کرد. این شرکت سود عملیاتی این دوره را ۱۸۳ میلیارد ریال، سود خالص را ۱۸۳ میلیارد ریال و سود انباشته پایان دوره را چهار هزار و ۱۲۰ میلیارد ریال منتشر کرده است.

در صورت وضعیت پرتفوی سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس «سفارس» اعلام شده است که پرتفوی آن در مدت  مورد گزارش ۱۷ هزار و ۴۹۰ میلیارد ریال افزایش یافته است، همچنین بهای تمام شده آن با رشد ۴۴۱ میلیارد ریالی به چهار هزار و ۹۹۹ میلیارد ریال رسیده است و ارزش بازار آن با افزایش پنج هزار و ۵۱۳ میلیارد ریالی به مبلغ ۲۲ هزار و ۴۸۹ میلیارد ریال بالغ شد.

با توجه به پرتفوی این شرکت کل مبلغ سهام واگذار شده این شرکت به ۲۲۸ میلیارد و ۵۸۵ میلیون ریالی رسیده است و سود این واگذاری ها به ۲۰۱ میلیارد و ۶۶۳ میلیون ریال رسید؛ همچنین این شرکت در این مدت کل مبلغ بهای تمام شده سهام خریداری شده در بورس را ۴۶۸ میلیارد و ۲۱۷ میلیون ریال منتشر شده است.

«سفارس» در تشریح سایر برنامه های با اهمیت خود برای دوره ۹ماهه منتهی به ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ هیات مدیره شرکت در جهت اصلاح ساختار مالی شرکت اقدام می کند؛ همچنین در مجموع انتظار می رود وضعیت سود آوری شرکت در پایان سال مالی نسبت به سال مالی قبل بهتر باشد.

عناوین برگزیده