تاریخ: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۹:۱۲
بازدید: ۱۵۷
کد خبر: ۵۷۲۱۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
حسینی مطرح کرد:

حذف قبوض کاغذی نیازمند تکمیل زیرساخت ها

می متالز - عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: بسیاری از افراد در روستاها دسترسی کامل به تلفن و اینترنت به دلیل عدم تکمیل زیرساخت‌ها ندارند لذا تصمیم حذف یکباره قبوض کاغذی به صلاح کشور نیست.
حذف قبوض کاغذی نیازمند تکمیل زیرساخت ها

به گزارش می متالز، محمد حسینی با اشاره به تصمیم دولت مبنی بر حذف کامل قبوض کاغذی از ابتدای مهر ماه سال جاری، گفت: حذف قبوض کاغذی با توجه به پیشرفت تکنولوژی امری طبیعی است و باید در جهت صرفه اقتصادی و رفاه جامعه حرکت کرد البته قبل از اتخاذ هر تصمیمی باید زوایای مختلف آن سنجیده شود چراکه تنها در این صورت می‌توان از توفیقات بیشتری برخوردار شد.

 

حذف قبوص کاغذی ابتدا به صورت پایلوت اجرا شود

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فریمان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تصمیم به حذف یکباره و صددرصدی قبوض کاغذی صحیح نیست، ادامه داد: باید مانند جهان پیشرفته چنین طرح‌هایی را ابتدا به صورت پایلوت در چند شهر و استان اجرا و ضمن تشخصیص نواقص آن، درصورت داشتن بازخورد مفید و مناسب آن را به تمامی شهرها تسری دارد.

 

تصمیم حذف یکباره قبوض کاغذی به صلاح کشور نیست/ عدم تکمیل زیرساخت‌ها

به گفته وی بسیاری از افراد در روستاها دسترسی کامل به تلفن و اینترنت به دلیل عدم تکمیل زیرساخت‌ها ندارند لذا تصمیم حذف یکباره قبوض کاغذی به صلاح کشور نیست، هرچند از چندی قبل حرکت به سمت قبوض اپراتوری آغاز شد و تدریجی در حال افزایش بود.

 

دولت ابتدا از آمادگی خانوارها به حذف قبوض کاغذی مطلع شود

حسینی اضافه کرد: بهتراست دولت ابتدا با ارسال پیامک یا فرستادن کارشناس به در منزل به‎ ویژه در مناطق دور افتاده از آمادگی و تمایل خانوارها به حذف قبوض کاغذی مطلع شده و سپس قبوض خانواده‌های اعلام آمادگی کرده حذف شود.

 

تصمیم حذف قبوض کاغذی موجب سلب خدمت نشود

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بین اینکه تصمیم حذف قبوض کاغذی نباید موجب سلب خدمت شود، اضافه کرد: این هشدار را به متولیان می‌دهیم که مبادا پس از یک الی دو بارعدم پرداخت قبوض غیرکاغذی، آب، برق یا گاز مشترکان قطع شود!

عناوین برگزیده