تاریخ: ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۰:۴۳
بازدید: ۱۲۶
کد خبر: ۵۷۲۲۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
نشست خبری؛

تعیین تکلیف مدیریت لازمه رونق دوباره هپکو

می متالز - نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی: تعیین تکلیف مدیریت لازمه رونق دوباره هپکو است.
تعیین تکلیف مدیریت لازمه رونق دوباره هپکو

به گزارش می متالز، مقدسی در در نشست خبری گفت: نشست های متعددی با تعدادی از وزرا و معاونان آنان برای رفع و کاهش مشکلات صنایع استان مرکزی به ویژه هپکو انجام شده است.

وی افزود: پیشنهاد شد تا گروه معدنی در قالب کنسرسیوم با حضور شرکت های گل گهر سیرجان، چادر ملو، مس و پیمانکاران معدنی؛ شرکت هپکو را مدیریت کنند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: تکمیل زنجیره تولید، سفارش تولید از سوی سازمان های دولتی مربوطه و رسیدگی به مطالبات معوقه کارگران می تواند هپکو را در مسیر رونق تولید قرار دهد.

مقدسی به مشکلات آذرآب هم اشاره کرد و گفت: سهامدار شرکت آذرآب بانک کشاورزی است و این واحد صنعتی، نیروی انسانی، حسن سابقه و تجهیزات لازم را دارد و می تواند با مدیریت مناسب به رونق گذشته بازگردد.

وی در ادامه افزود: رویکرد دانشگاه ها باید به سمت افزایش تولید ناخالص ملی، بهره گیری از ظرفیت علمی باشد و لازم است از ظرفیت هیات علمی دانشگاه ها برای کاهش مشکلات صنایع استفاده شود.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: تعداد کمی از صنایع، واحد تحقیقات و پژوهش دارند و باید در سال تحصیلی جدید رویکرد دانشگاه ها به سمت استفاده از علم و شرکت های دانش بنیان باشد.

عناوین برگزیده