تاریخ: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۲:۴۸
بازدید: ۲۳۱
کد خبر: ۵۷۲۴۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
انارکی محمدی:

تحریم بانک مرکزی تاثیری بر اقتصاد ایران ندارد

می متالز - نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس می گوید: بانک مرکزی ایران و صندوق توسعه ملی بدون توجه به تحریم‌های اعمال شده به فعالیت مشغول هستند.
تحریم بانک مرکزی تاثیری بر اقتصاد ایران ندارد

به گزارش می متالز، احمد انارکی محمدی نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در واکنش به تحریم بانک مرکزی از سوی آمریکا، گفت: پس از انقلاب، آمریکا و کشورهای معاند در مراحل متعدد و با بهانه‌های واهی تحریم‌هایی علیه ایران اعمال کردند بنابراین این رویکرد موجب شد ایران نسبت به هر تحریمی آب دیده شود.

 

آمریکا برای فشار حداکثری به ایران از هیچ کاری فروگذاری نکرد

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی افزود: در سال گذشته ایران در حوزه اقتصادی بارها مقصد حملات جنگی خزانه‌داری آمریکا قرار گرفت و این کشور از هیچ کاری برای فشار حداکثری به ایران فروگذاری نکرد.

وی اظهار کرد: تحریم بانک مرکزی زمانی می تواند بر وضعیت اقتصادی کشور اثرگذار باشد که پیش از این تحریمی وجود نداشته باشد حال آنکه ایران در طول یک سال و نیم اخیر تحریم را در تمامی حوزه ها تجربه کرده است.

 

تحریم بانک مرکزی و صندوق توسعه ملی ناشی از عجز آمریکا است

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه تحریم بانک مرکزی تاثیری بر اقتصاد ایران ندارد چراکه پیش از این فشار حداکثری بر ایران اعمال شده است، اضافه کرد: اقدامات اخیر آمریکا مبنی بر تحریم بانک مرکزی و صندوق توسعه ملی ناشی از عجز این کشور است.

 

بانک مرکزی ایران و صندوق توسعه ملی بدون توجه به تحریم‌های اعمال شده به فعالیت مشغول است

این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه بانک مرکزی ایران و صندوق توسعه ملی بدون توجه به تحریم های اعمال شده به فعالیت مشغول هستند، ادامه داد: در واقع تحریم های اعمال شده نمایشی بوده و مصرف داخلی برای آمریکایی ها دارد، در حال حاضر آمریکا حرفی برای گفتن ندارد.

 

ترامپ از بی اثر بودن تحریم‌های اقتصادی علیه ایران آگاه است

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه تحریم بانک مرکزی مشکلی برای اقتصاد و مردم ایجاد نمی‌کند، تصریح کرد: ترامپ از بی اثر بودن تحریم ها علیه ایران آگاه است اما تنها برای بیکار نبودن دستورهای تحریم‌های نمایشی را صادر می‌کند

عناوین برگزیده