تاریخ: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۰:۱۶
بازدید: ۲۰۵
کد خبر: ۵۷۴۴۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

مجمع عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام برگزار شد

می متالز - مجمع عمومی سالیانه شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با حضور جمعی از مدیران ارشد وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.
مجمع عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام برگزار شد

به گزارش می متالز، در این جلسه که با حضور شهرام آدم نژاد معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی، سیاوش امیرمکری مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران و نماینده سازمان هواپیمایی کشوری برگزار شد، عملکرد شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در سال ١٣٩٧ مورد بررسی قرار گرفت.

در ابتدای جلسه علی رستمی مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با ارائه گزارشی از عملکرد این شرکت اظهار داشت: رویکرد مجموعه شهر فرودگاهی ارائه خدمات با بهترین کیفیت در کنار مدیریت هزینه ها است.

وی ادامه داد با برنامه ریزی های صورت گرفته در شهر فرودگاهی و تکیه بر توان و نیروهای داخلی توانستیم صرفه جویی قابل توجهی درهزینه های شرکت داشته باشیم و از منابع مالی در جهت پیشبرد پروژه های عمرانی استفاده کنیم.

در ادامه جلسه صورت‌های مالی سال ١٣٩٧ شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به تایید مجمع رسید و تصمیماتی در جهت تسهیل اجرایی شدن برنامه های تبیین شده در قانون برنامه ۵ ساله توسعه کشور برای رشد هرچه سریعتر شهر فرودگاهی اتخاذ شد.

منبع: تین نیوز
عناوین برگزیده