تاریخ: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۴:۴۸
بازدید: ۹۳
کد خبر: ۵۸۳۱۶
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

پرداخت حقوق معوق کارکنان هپکو، هفته آینده

می متالز -رئیس خصوصی سازی گفت: شرکت هپکو ،از مالک فعلی پس گرفته شد و با مدیریت موقت از طرف سازمان خصوصی سازی در حال فعالیت است تا قرارداد واگذاری این شرکت با مالک فعلی به صورت رسمی فسخ شود.
پرداخت حقوق معوق کارکنان هپکو، هفته آینده

به گزارش می متالز، به گفته علیرضا صالح هپکو پیش از این افتخارات بسیاری در تولید داشته اما متاسفانه پس از واگذاری با مشکلاتی رو به رو شده ،​ برنامه جدی ما این است که این شرکت را دوباره به ریل بازگردانیم.

وی گفت: روز دوشنبه درسیصدو پنجاه و دومین جلسه هیئت واگذاری ، قرار شد به صورت علی الحساب از طریق تسهیلاتی که از بانک ملی دریافت می شود دو ماه حقوق معوق کارکنان ، حداکثر تا اواسط هفته آینده پرداخت شود و از همین امروز مدیریت این شرکت به مدیری که از طرف سازمان خصوصی سازی تعیین شده انتقال یابد.

 صالح تصریح کرد: در حال حاضر با رضایت سهام دار فعلی هپکو ،​ این شرکت از این سهامدار باز پس گرفته شده و دیگر هیچ دخل و تصرفی در مدیریت این شرکت ندارند و تا زمانی که قرارداد واگذاری هپکو به صورت قانونی فسخ شود این شرکت با همکاری سازمان خصوصی سازی و مدیر منصوب از طرف این سازمان اداره خواهد شد.

رئیس سازمان خصوصی سازی گفت : پس از فسخ قرارداد، سازمان خصوصی سازی حتما حسابرسی ویژه ای را انجام خواهد داد تا مشخص شود که مالک فعلی در زمان مدیریت خود اموال این شرکت را به فروش نگذاشته باشد و در صورتی که معلوم شود در اموال شرکت هپکو تغییراتی ایجاد شده بازپرداخت آن حتما از مالک فعلی مطالبه خواهد شد.

وی افزود: در جلسه روز دوشنبه هیات واگذاری، مصوب کرد که برای سرپا شدن شرکت هپکو به غیر از تغییر مدیریت و تغییر مالکیت این شرکت،​ کمیته ای تشکیل شود تا در واگذاری بعدی ، این شرکت تنها به اشخاصی واگذار شود که قبلا فعالیت در این زمینه را داشته باشند.

رئیس سازمان خصوصی سازی گفت : ضمن اینکه قرار شده است که به هیچ وجه این شرکت به شخص حقیقی واگذار نشود و فقط به شرکت های حقوقی قابل واگذاری باشد. از دید صالح کارگران شرکت هپکو مطمئن باشند که در 20 روز آینده، قرارداد با مالک فعلی، فسخ خواهد شد و این مدت هم به این دلیل است که انتقال مالکیت با توجه به بورسی بودن سهام هپکو، کمی زمان می برد.

عناوین برگزیده