تاریخ: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۸:۵۲
بازدید: ۳۴۳
کد خبر: ۵۸۴۲۵
معاون مسافری راه آهن جمهوری اسلامی ایران:

ارتقای ایمنی یکی از استراتژی های مهم در راه آهن است

می متالز - موسوی گفت: ارتقای ایمنی یکی از استراتژی های مهمی است که در راه آهن در بخش حمل و نقل ریلی مسافری به آن توجه جدی می شود و سرمایه گذاری های خوبی در این زمینه صورت گرفته است.
ارتقای ایمنی یکی از استراتژی های مهم در راه آهن است

به گزارش می متالز، «میرحسن موسوی» امروز (سه شنبه 26 شهریور) در آئین تودیع و معارفه سرپرست راه آهن ناحیه زاگرس در اندیمشک اظهار کرد:  راه آهن جمهوری اسلامی ایران، نقش بی بدیل و موثری در اقتصاد ملی و در زمینه حمل و نقل بار و مسافر از طریق ریل دارد.

معاون مسافری راه آهن جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه حمل و نقل ریلی در کانون توجه عالی ترین مقامات کشور از جمله مقام معظم رهبری قرار گرفته است افزود: سهم حمل و نقل ریلی در بخش بار به 30 در صد و سهم حمل و نقل ریلی مسافری به 20 درصد می رسد.

وی با اشاره به اینکه تمام رویکردها و استراتژی های راه آهن جمهوری اسلامی در مسیر درستی قرار گرفته است اضافه کرد: در چند سال گذشته شاهد توسعه زیرساخت و افزایش حمل و نقل مسافر و بار به طور چشمگیری بوده ایم.

وی با بیان اینکه ارتقای ایمنی یکی از استراتژی های مهمی است که در راه آهن در بخش حمل و نقل ریلی مسافری به آن توجه جدی می شود و سرمایه گذاری های خوبی در این زمینه صورت گرفته است تصریح کرد: ارتقای کمیت و کیفیت در بخش قطارهای بین شهری یکی از رویکردهایی بود که راه آهن اتخاذ کرده است.

موسوی به اقدامات صورت گرفته، خدمات ارائه شده و پروژه و طرح های در دست اجرا پرداخت و ابراز کرد: استفاده از الگوهای نوین در امر تامین منابع مالی داخلی و خارجی یکی از کارهای بزرگ بوده که برخی از آنها برای اولین بار در کشور اتفاق افتاده است.

«پیمان جهانگیری» فرماندار اندیمشک ضمن آرزوی موفقیت و تشکر از زحمات انصاری، برگزاری برنامه ها و مراسمات با کیفیت بسیار خوب و همکاری و تعامل در تمامی مراسمات با دیگر دستگاه های اجرایی ز جمله فعالیت های وی بوده که بسیار ارزشمند است و انتظار می رود مدیر جدید هم در برنامه ها و مراسمات، همکاری و تعامل داشته باشد.

«مهرداد انصاری» مدیرکل سابق راه آهن ناحیه زاگرس نیز طی سخنانی به بیان اقدامات خود در دوره تصدی پرداخت و در پایان ضمن تقدیر از زحمات وی «حسن زیودار» به عنوان سرپرست جدید راه آهن ناحیه زاگرس معرفی شد.

عناوین برگزیده